Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Dit hoort zeker niet in Professional Networking & Servers 
Volgens mij kun je dit wel met een systemcall doen naar ipconfig eth1 down, maar misschien is er een nettere manier, dat weten ze in Programming & Webscripting vast wel
Volgens mij kun je dit wel met een systemcall doen naar ipconfig eth1 down, maar misschien is er een nettere manier, dat weten ze in Programming & Webscripting vast wel
edit:
Verder zou ik je ook aanraden even de Welkom in P&W: FAQ en Beleid *updated: 26-01* door te lezen, en eventueel je topicstart wat aan te passen, want anders kunnen ze er hier vrij weinig mee.
Verder zou ik je ook aanraden even de Welkom in P&W: FAQ en Beleid *updated: 26-01* door te lezen, en eventueel je topicstart wat aan te passen, want anders kunnen ze er hier vrij weinig mee.
[ Voor 29% gewijzigd door moto-moi op 17-02-2004 09:14 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Iemand een idee, om op cmd scripting manier dan wel vb-script of iets anders een netwerkkaart te enablen of disablen?moto-moi schreef op 17 februari 2004 @ 09:11:Volgens mij kun je dit wel met een systemcall doen naar ipconfig eth1 down, maar misschien is er een nettere manier, dat weten ze in Programming & Webscripting vast wel
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Wat heb je zelf al geprobeerd? Waar loop je op vast? Post wat relevante code?
Zoals moto-moi al aangeeft: lees de P&W faq er eens even op na om te kijken wat men hier in P&W verwacht van een topic...
Overigens, wat is er mis met de topics die je op google groups kunt vinden? Deze lijken me redelijk duidelijk wat betreft jouw vraag.
Zoals moto-moi al aangeeft: lees de P&W faq er eens even op na om te kijken wat men hier in P&W verwacht van een topic...
Overigens, wat is er mis met de topics die je op google groups kunt vinden? Deze lijken me redelijk duidelijk wat betreft jouw vraag.
[ Voor 9% gewijzigd door OZ-Gump op 17-02-2004 20:03 ]
Ok, dank voor geen hulp. Ik geef het wel op. Ik had wel geprobeerd en gezocht maar ik ken geen C! Heb geen tijd het te leren. Ik ken wel VB en commandline scripting en dat was mijn vraag. Dat ik C moet gaan leren is niet de bedoeling. Ook de google newsgroup was niet van enige hulp want de links naar een ddk waarin C kennis nodig is is voor mij dus niet echt handig.OZ-Gump schreef op 17 februari 2004 @ 20:02:
Wat heb je zelf al geprobeerd? Waar loop je op vast? Post wat relevante code?
Dus als er misschien nog iemand zo aardig is en het weet, hier een antwoord te willen posten graag.
Ik heb dus naar oplossingen in VB gezocht en in VBS gezocht en in command scripting gezocht, maar dat is er dus blijkbaar gewoon niet.