Ik heb net een 3D Prophet 4000XT Tv gekocht.
Eerst zat er in mijn pc 1 Ati Radeon 7200 maar dat terzijde.
Nu heb ik die hercules kaart in mijn pc ingebouwd en ik start windows op.
Krijg ik ten eerste geen melding van nieuwe hardware gevonden, maar goed ik kijk bij apparaatbeheer staat daar helemaal geen beeldschermadapter .
Zodoende kan ik dus mijn driver niet updaten of installeren.
Ik dus de de nieuwste driver van de hercules site gedownload, installatie gedaan maar na overnieuw booten nog steeds hetzelfde.
Geen nieuwe driver geinstalleerd of geupdated.
Ik verder zoeken kreeg van een vriend een tip om eens in mijn bios te kijken maar daar los ik ook niet veel mee op omdat ik daar niet veel instellingen zie staan die hier misschien betrekking op hebben.
Nu heb ik ook nog eens verder gekeken in apparaatbeheer en zag ik daar bij systeemapparaten -> pci to pci bridge staan: "dit apparaat kan niet worden gestart onvoldoende bronnen".
Dit heb ik alleen met deze Hercules, de voorgaande ATI en nVidia geen probleem.
Verder heb ik nog op de hercules site en google gezocht maar ik kan niet veel info vinden.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
Want op een resolutie werken van 640 * 480 met 4 bits kleuren is ook niet alles .
Alvast hartelijk bedankt!
Eerst zat er in mijn pc 1 Ati Radeon 7200 maar dat terzijde.
Nu heb ik die hercules kaart in mijn pc ingebouwd en ik start windows op.
Krijg ik ten eerste geen melding van nieuwe hardware gevonden, maar goed ik kijk bij apparaatbeheer staat daar helemaal geen beeldschermadapter .
Zodoende kan ik dus mijn driver niet updaten of installeren.
Ik dus de de nieuwste driver van de hercules site gedownload, installatie gedaan maar na overnieuw booten nog steeds hetzelfde.
Geen nieuwe driver geinstalleerd of geupdated.
Ik verder zoeken kreeg van een vriend een tip om eens in mijn bios te kijken maar daar los ik ook niet veel mee op omdat ik daar niet veel instellingen zie staan die hier misschien betrekking op hebben.
Nu heb ik ook nog eens verder gekeken in apparaatbeheer en zag ik daar bij systeemapparaten -> pci to pci bridge staan: "dit apparaat kan niet worden gestart onvoldoende bronnen".
Dit heb ik alleen met deze Hercules, de voorgaande ATI en nVidia geen probleem.
Verder heb ik nog op de hercules site en google gezocht maar ik kan niet veel info vinden.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
Want op een resolutie werken van 640 * 480 met 4 bits kleuren is ook niet alles .
Alvast hartelijk bedankt!