Logitech Mx700 Wireless Optical - Rood lampje

Pagina: 1
Acties:
  • 587 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:25

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Een hele zielige vraag maar het is niet anders...

Hier op het werk hebben wij vorige week een Logitech Mx 700 Wireless Optical Mouse gekregen voor een van onze PC's. Deze muis laad je op middels een apparaatje waar je hem in moet zetten... wat nieuw voor mij was. :+ Op de muis zit bovenop een rood knopje. Dit knopje flikkert in een constant tempo. (Niet het lampje "onderop" de muis natuurlijk.) Ik zou graag willen weten wat dit betekent! Onze IT afdeling weet het niet (zielig... ok, maar goed) en hebben geen boekje van de muis. Ik dacht dat het wellicht kwam omdat de muis dan aan gaf dat de batterij op aan het raken is... maar ik heb hem de afgelopen nacht de hele nacht in de lader gehad. Toen we de muis vorige week voor het eerst gebruiken hadden wij dit niet. Wie o wie kan deze simpele vraag beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103104

Dat ie knippert dat houd in dat ie bijna vol is (ik heb wel geen MX serie, maar mijn draadloze heeft dat ook) als ie helemaal rood zonder te knipperen dan laadt hij nog lang op. Zo is dat bij mij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23278

Bij mijn MX700 is het juist andersom. Zodra hij begint te knipperen wil dit zeggen dat hij opgeladen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow, dan heb ik niets gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83625

Als dat rode lampje bovenop je MX700/MX900 begint te flikkeren, dan betekent dit dat je batterij bijna leeg is. Dat is alles. Is trouwens hetzelfde (op dezelfde plaats althans) lampje dat brandt (groen) wanneer je hem oplaadt.
Misschien had je hem niet goed op de lader liggen... of stak de stekker niet in...?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 83625 op 17-02-2004 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Anoniem: 83625 schreef op 17 februari 2004 @ 08:41:
Als dat rode lampje bovenop je MX700/MX900 begint te flikkeren, dan betekent dit dat je batterij bijna leeg is. Dat is alles. Is trouwens hetzelfde (op dezelfde plaats althans) lampje dat brandt (groen) wanneer je hem oplaadt.
Dan doe ik toch iets mis want zoals ik zei; dat ding heeft gewoon de hele nacht opgeladen! Ik heb trouwens dat lichtje nog nooit groen zien knipperen :? en er zit maar EEN lichtje op... als ik hem in de oplader doet wordt ie niet groen :? :? HMMM!

[ Voor 6% gewijzigd door Barca op 17-02-2004 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn draadloze muis had ook een probleem met de batterijen, die waren niet goed, die waren binnen een uurtje leeg en waren moeilijk op te laden. Dus eventueel nieuwe oplaadbare batterijen halen.
Ik geef maar een oplossing, mocht iemand met de MX serie met een ander antwoord komen raad ik je aan die eerst te proberen, zij hebben tenslotte (bijna) dezelfde muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Anoniem: 103104 schreef op 17 februari 2004 @ 08:48:
Mijn draadloze muis had ook een probleem met de batterijen, die waren niet goed, die waren binnen een uurtje leeg en waren moeilijk op te laden. Dus eventueel nieuwe oplaadbare batterijen halen.
Ik geef maar een oplossing, mocht iemand met de MX serie met een ander antwoord komen raad ik je aan die eerst te proberen, zij hebben tenslotte (bijna) dezelfde muis.
Er zitten rechargable "High Power Byd Nickel Metal Hybride Battery's 1800 mAh" in.

Edit: Krijg nou wat... sorry dat ik dit nu pas post maar ik zie nu dat er vanuit die "lader" alleen maar een USB kabel naar de PC gaat, that's it. Er kan geen adapter of andere stroom device aangesloten worden op die lader. Kan hij ook gewoon opladen via USB? OP de USB stekker die in de PC zit zit wel nog een extra "gaatje"... misschien dat je daar een adapter aan moet hangen? :?

Edit 2: Ik weet zeker dat hij goed in de lader stond/staat.

[ Voor 35% gewijzigd door Barca op 17-02-2004 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 10:06
Als ie rood knippert is ie leeg, en hij laad pas op als het lampje groen flikkert.

Flikkert deze dan nog niet in de lader dan staat ie er nog niet goed in.
Ik heb er ervaring me dat ik hem er soms in moet rammen anders maakt ie geen goed contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 04:34

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Barca schreef op 17 februari 2004 @ 08:51:
[...] sorry dat ik dit nu pas post maar ik zie nu dat er vanuit die "lader" alleen maar een USB kabel naar de PC gaat, that's it. Er kan geen adapter of andere stroom device aangesloten worden op die lader. Kan hij ook gewoon opladen via USB? OP de USB stekker die in de PC zit zit wel nog een extra "gaatje"... misschien dat je daar een adapter aan moet hangen? :?
Uhm ja daar moet de adapter idd op aan gesloten worden... opladen via USB lijkt me zowiezo beetje out-of-the-question, want meestal staat de pc dan gewoon uit als je de pc niet gebruikt op het werk? ;)

Anywayz, de enige manier DAT die oplaadt is als het groene lampje brand (niet knippert, maar gewoon brandt...). Dit is uit hetzelfde "stipje" als waar ie rood knippert. :)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Wat hebben we hier toch een goede IT. :+ No offense! ;)

"Oh, we hebben er geen adapter bij gehad, ik zal eens kijken."

Ik ben er dus uit, ze hebben gewoon helemaal de adapter er niet bij geleverd. Bedankt voor alle reacties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79568

Ik had wel een adapter erbij, maar dat ging in het begin ook niet lekker, na een nachtje in de oplader van mijn digicam was het voor eens en voor altijd opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Je moet even goed die contactpuntjes schoon wrijven. Het ziet er vrij solide uit allemaal, maar als ik twee dagen gemuisd heb, dan wil hij ook niet opladen, zonder dat ik even de contactjes schoon wrijf.

Ik heb toen ik hem net had exact hetzelfde probleem gehad ;) Van alles geprobeerd, en dit hielp als enige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79886

De muis moet goed in het basisstation staan. Dus goed recht wat te zien is aan het groene lampje dat knippert als hij er goed instaat en oplaad. Maar is het basisstation wel aangesloten op stroom? Als het goed is krijg je er een stekker bij om hem aan het stopcontact te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:10

Ankh

|true

aan de USB die in je pc gaat (die stekker) daar kan je je adapter in steken :) hij is namelijk best wel groot die usb stekker :) voor de rest het is soms idd moeilijk om hem op te laden... ik moet ook altijd ff checken of hij wel aan gaat :)

s7

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Pagina: 1