Toon posts:

[GetDataBack] For NTFS. Write Error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okey ik heb een redelijk groot probleem. IK heb een 60 gig hdd opgedeeld in partitie's. Ik start mijn pc op en ik krijg een System32 error van WinXp. Meerdere dingen geprobeerd o.a. een reparatie dat mocht niet baten.

De hdd als slave in mijn pc gehangen en dan wordt hij herkend. Windows zegt ook nieuwe hardware gevonden maar hij geeft geen schijven weer in Deze Computer (in Apparaatbeheer staat hij er bij).

Nu heb ik GetDataBack for NTFS gedowned en ziet hij ook de schijf. Maar als ik dan kies om de "source disk" te scannen krijg ik deze error.

Afbeeldingslocatie: http://kansloozz.nl/richardv/tweak/error_gdb.jpg

Wie kent dit probleem en kan me helpen !!!!!! :)

Verwijderd

Je hebt opgedeeld in partities en toen geinstalleerd of ben je met partities gaan zeulen op een reeds bestaande schijf/installatie/format met 1 partitie? :D

Verwijderd

Topicstarter
Hij was/ is opgedeeld in denk ik 4 partitie's. Niets aangedaan doen windows draaide. Allemaal gedaan tijdens de install van XP

Verwijderd

Waarom had je dan dat getdataback ding nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik niet meer kan booten en totaal niets zie in "Deze Computer" als ik hem als slave / secundary master in mijn pc heb hangen..
Wel herkent hij hem. Windows komt met. Nieuwe hardware gevonden en dan de schijf. Staat ook netjes in apparaatbeheer. maar kan de partitie's niet zien.
Ik dnk persoonlijk dat die partitie table is aangetast of zo

Verwijderd

Ik denk persoonlijk dat je disk gewoon naar de klote is :D

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Probeer je met GetDataBack naar de zelfde schijf toe te herstellen ? Bij mij heeft het nog nooit errors gegenereerd.

Zoek op de site van de harddiskfabrikant even een tooltje opm de schijf mee te testen. Wat milanese zegt zou best eens kunnen kloppen ;(

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Neej ik herstel naar mijn eigen schijf, deze is een slave / secundary master.
Uit wanhoop nog een x geprobeerd, het is me opgevallen dat hij hem steeds als andere schijf herkent, en hij herkend nog maar 16.25 mb en het is / was :( een 60gb schijf.

Afbeeldingslocatie: http://kansloozz.nl/richardv/tweak/error_gdb_2.jpg
Pagina: 1