ik laat mijn servertje vaak 's nachts downloaden, maar ik vind het zo'n gezeur om dat iedere keer in een console in te typen. ik had eerst een servertje met winnt waarop ik reget had geinstalleerd. even inloggen met vnc en downloaden maar. nu heb ik linux (wat natuurlijk veel stabieler is enzo) en daar mis ik wel een beetje een downloadmanager.
ik zit aangesloten op het UTwente-netwerk (helaas niet via 100Mbit, maar via 2Mbit kabel), dus ik zoek een progje dat gewoon via netwerk kan downloaden. ik geef als locatie dus op: //[computernaam]/directory/file en dan moet het werken.
kent iemand een downloadmanager voor Linux die een web-interface heeft (is heel belangrijk!!! ik heb geen X draaien, alleen console)?
ik zit aangesloten op het UTwente-netwerk (helaas niet via 100Mbit, maar via 2Mbit kabel), dus ik zoek een progje dat gewoon via netwerk kan downloaden. ik geef als locatie dus op: //[computernaam]/directory/file en dan moet het werken.
kent iemand een downloadmanager voor Linux die een web-interface heeft (is heel belangrijk!!! ik heb geen X draaien, alleen console)?
There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.