Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb probleem met my fd 100 mp3 speler, er staan een bestand op mijn interne flash geheugen namelijk ÿÿÿÿÿÿìy.ÿÿÿ. Dit bestand is 1.71 GB groot, en dat op een geheugen van 128 mb :). Ik kan het bestand niet verwijderen, als ik dat probeer krijg ik een foutmelding code 0x8004030B. Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

Mvg Roy

• MaiorDomus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-11 13:51
heb je er ook last van? kan je niks daardoor meer uploaden ofzo? anders mooi laten staan :)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

formatteren? Volgens mij kan dat met de bijgeleverde util.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is echt waardeloos want het is me interne geheugen, dat kan je denk ik niet makkelijk vervangen. Ik kan niks meer uploaden nee, formateren helpt niet, er blijft gewoon 30 mb op staan. Ik weet niet of er nog een andere manier bestaat om te formateren zodat de hele speler weer naar de fabrieksinstelling gaat.
Bedankt voor de reacties

Roy

Verwijderd

Misschien kun je met een firmware upgrade het probleem verhelpen? Heel onwaarschijnlijk, maar het valt natuurlijk te proberen..

Verwijderd

Topicstarter
Sterker nog, ik kan me fimware niet eens veranderen.
Pagina: 1