Wanadoo beloofd ADSL, maar helaas.. :-(

Pagina: 1
Acties:

• KermieCow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-05 21:46

KermieCow

to MOoh or not to MOoh...

Topicstarter
Ik woon in een klein dorpje in Brabant, Babylonienbroek. Weinig kans om ooit ADSL te krijgen natuurlijk. Gelukkig was de KPN zo lief in zijn almachtige wijsheid toch te besluiten om ons aan te sluiten. En al het vierde kwartaal van dit jaar!!!

Wordt ik vorige week gebeld door Wanadoo (waar ik al een inbel-abo heb) voor een paar vragen over mijn internetgebruik. Na uitgelegd te hebben dat ik redelijk wat tijd online doorbreng, raadt hij mij een ander abo aan, namelijk ADSL.
Ik zei nog tegen hem dat dat pas Q4 van 2004 beschikbaar was, maar hij beweerde zeker te weten dat ADSL hier al beschikbaar was. Ik dolblij natuurlijk, maar een paar dagen later kijk ik op mijn ADSL-aanvraag-status en helaas.. mijn aanvraag heeft vertraging opgelopen tot 05-08 van dit jaar... |:( |:( |:(

Bedankt Wanadoo.. voor het verpesten van mijn komende week.. :'(
Enige lichtpuntje is natuurlijk dat 05-08 nog steeds eerder is dan Q4, maar ja.. :9

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als jij op www.kpn.com had gekeken bij ADSL-beschikbaarheid , had je dit al kunnen weten toch :?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05 10:37
en nu snel weer van dat abo afkomen, voordat je er aan vast zit.
als het eenmaal beschikbaar is zijn er wel betere providers, en niet een die je met tele-marketing leugens wil werven

TheS4ndm4n#1919

• KermieCow

KermieCow

Topicstarter
Daar heb ik ook gekeken, maar KPN blijkt zijn site erg slecht bij te werken wat nieuwe ADSL gebieden aangaat...

En als die man dan ook nog gaat beweren dat ie het zeker weet en dat ie het van KPN rechtstreeks doorkrijgt.. Ik heb het hem er zelfs bijverteld dat op de site van KPN stond dat het pas in augustus mogelijk was..

Verwijderd

Volgens mij valt dit duidelijk onder colportage...in dat geval kun je eenvoudig met een telefoontje (of meer, weetniet meer zo precies) de aankoop terugdraaien...Als je het goed wilt doen, moet je ook even een klacht naar Wanadoo en (of nog) een instelling bellen waarmee de klacht in een databank komt.

Als er dan veel klachten binnenkomen (van de zelfde verkoper of Wanadoo) moet Wanadoo een boete betalen...en dat kan voor hun nogal eens oplopen...

Maar goed...je hebt in elk geval minimaal 8 of 10 dagen de tijd om je aankoop ongedaan te maken ongeacht je reden. In het geval van oplichting of leveen van onvolledige informatie heb je zelfs nog meer tijd om de aankoop terug te draaien...(Ik heb een tijdje bij een callcentre en CB Achmea gewerkt...vandaar)

• KermieCow

KermieCow

Topicstarter
Morgen eens een berichtje sturen..

en even bellen natuurlijk >:) kijken hoe ze reageren...
Pagina: 1