Ik heb een batch file die ik om 01:00 uur wil uitvoeren dagelijks, bat file voert een xcopy uit naar een netwerk schijf.
Met de AT commando schedule ik de batch file maar deze wordt niet uitgevoerd, als ik de batch file wijzig om te xcopy naar een 2de lokaal HD wordt het wel uitgevoerd.
Batch file wijzigen om te xcopy naar een UNC pad helpt niet, batch file uitvoeren in een DOS box zonder schedule sevice werkt prima.
Klinkt dit bekend bij iemand?
@BackSlash32
Bestaande netwerk schijf of gemapped in de batch file wordt de xcopy niet uitgevoerd. Er worden ook geen foutmeldingen gegenereerd op de scherm of in evetviewer.
@Jimmy Boy
xcopy c:\bron\*.* z:\doel\ /s/e/v
of
xcopy c:\bron\*.* \\server\share\doel\ /s/e/v
heb ik geprobeerd
heb geen nt4 thuis
ga "&" morgen proberen
Met de AT commando schedule ik de batch file maar deze wordt niet uitgevoerd, als ik de batch file wijzig om te xcopy naar een 2de lokaal HD wordt het wel uitgevoerd.
Batch file wijzigen om te xcopy naar een UNC pad helpt niet, batch file uitvoeren in een DOS box zonder schedule sevice werkt prima.
Klinkt dit bekend bij iemand?
@BackSlash32
Bestaande netwerk schijf of gemapped in de batch file wordt de xcopy niet uitgevoerd. Er worden ook geen foutmeldingen gegenereerd op de scherm of in evetviewer.
@Jimmy Boy
xcopy c:\bron\*.* z:\doel\ /s/e/v
of
xcopy c:\bron\*.* \\server\share\doel\ /s/e/v
heb ik geprobeerd
heb geen nt4 thuis
ga "&" morgen proberen
[ Voor 29% gewijzigd door kiwinick op 16-02-2004 23:46 ]