Toon posts:

CS opeens lag!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel al meer dan een jaar cs, doe nix anders. Sinds ik een Radeon 9800PRO en een nieuwe comp heb werkt alles goed. Altijd 100 fps, ping soms 1 :*) . Speelde heerlijk. Maar nu OPEENS, na format heb ik een instabiele ping. Vooral in aztec. Ik lees steeds over fps problems, maar nix over latency problems. Mijn fps is altijd 100 das het probleem niet, maar met zo een zure ping valt ook niet te spelen :( Ik denk dat het iets met CATALYST te maken heeft miss had ik eerst een andere nu heb ik 4.2 voor mn format een iets oudere, maar het heeft niet geholpen, heb ongeveer elke CATALYST uit geprobeerd. Ik wordt der gek van omdat het eerst zo lekker speelde.
Ik heb alle drivers etc, heb ook al steam gereinstalled. Met een instabiele ping bedoel ik dat hij van 30 opeens naar 140 schiet, en dat speelt echt bagger :(

mn comp:
RADEON 9800PRO
xp-3000
120 gig
2 keer 512 ddr
asus A7n8x deluxe

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 23:04 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:12

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Denk niet dat een vid kaart driver maar ook IETS te maken heeft met je ping :P. Heb je misschien automatisch webupdate van Windows op de achtergrond draaien, heb je de nieuwste drivers van je netwerk kaart geinstalled, draaien er andere breedband slurpende dingen op de achtergrond enz enz.

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Hmz netwerkkaart, die zit bij mn moederbord, enne die heb ik helemaal upgedate. Maar je heb idd wel gelijk dat het iets met connec te maken moet hebben. MAar met wat dan :'( Toch nog maar ff zoeken naar driver netwerkkaart! Ik heb zo een standaard ethernet kaartje van edimax, zijn daar updates voor :) ff zoeken

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 23:14 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 21:52
heb je toevallig CS ook opnieuw geinstalleerd?
misschien staan je bandwith instellingen nog niet goed ofzo?

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
:( ik blijf maar laggen, heb nu mn anderenetwerkkaart gebruikt, en upgedate, het laggen is alleen in de_aztec, maar das ook mn favo map en eerst had ik het niet :(
HEEEELP :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees overal steeds over fps problems, ik heb altijd 100, het gaat om mn ping. Kheb dus xs4all basic, 200 kb per esc dl
Pagina: 1