Ik vind mij Linksys WPC11 v3 kaartje maar erg brak kwa signaal, dus dacht er een externe antenne op te zetten.
Wat ik nu ga vertellen, is hoe ik erover dacht, mocht ik hier fouten maken, dan wil ik deze graag horen, en eventueel de goede oplossing.
Nu heb je veel verschillende antennes voor wifi, maar ik dacht gewoon een TV antenne (waar een versterker in zit) te gebruiken voor mijn kaartje. Van deze antenne weet ik hetvolgende:
BAND VHF gain 36db
BAND UNF gain 32db
impendance 75ohm
power source 220v
Het is gewoon een coax aansluiting, maar dat moet voor een antenne voor wifi geen verschil zijn.
Nu ben ik mijn linksys pcmcia kaartje open gaan maken, en stripte deze.

ok, wat nu? Heb een aantal sites bekeken
Wie helpt mij uit de brand? en wie zegt misschien van, je moet die tv antenne ook modden wil je het goed laten werken....
Who helps me out?
Wat ik nu ga vertellen, is hoe ik erover dacht, mocht ik hier fouten maken, dan wil ik deze graag horen, en eventueel de goede oplossing.
Nu heb je veel verschillende antennes voor wifi, maar ik dacht gewoon een TV antenne (waar een versterker in zit) te gebruiken voor mijn kaartje. Van deze antenne weet ik hetvolgende:
BAND VHF gain 36db
BAND UNF gain 32db
impendance 75ohm
power source 220v
Het is gewoon een coax aansluiting, maar dat moet voor een antenne voor wifi geen verschil zijn.
Nu ben ik mijn linksys pcmcia kaartje open gaan maken, en stripte deze.

ok, wat nu? Heb een aantal sites bekeken
Maar ben er toch nog niet helemaal uit omdat deze uitleg over verschillende versies gaat.
Wie helpt mij uit de brand? en wie zegt misschien van, je moet die tv antenne ook modden wil je het goed laten werken....
Who helps me out?