[WinXP] Active Sync en Internet *

Pagina: 1
Acties:

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 12:12
Zodra ik mijn PDA in de cradle doe kan IE geen pagina's meer vinden zodra ik hem er weer uit haal is dat weer mogelijk. Alle andere manieren van verbindingen blijven wel open, msn email enz. Het is alleen IE wat niets kan vinden :?

Specs:

WinXP pro
Active Sync 3.7.1
Pocket PC 2003
Internet explorer 6.0.2 SP2

Connect via USB

[ Voor 27% gewijzigd door 911GT2 op 16-02-2004 23:04 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Geef anders iets meer info dan "valt internet weg... " :Y)

Wat geven bijvoorbeeld ipconfig of route print en wat gebeurt er in je apparaatbeheer?

Ondertussen een titeledit per het WOS Policy :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Ik herken je probleem, echter nog geen oplossing gevonden hiervoor. Ik gebruik ActiveSync 3.7.1.
Als tijdelijke oplossing gebruik ik nu een "killactivesync.cmd" file op de desktop die ActiveSync de nek omdraait als ik weer IE pagina's wil bekijken.

taskkill /f /im wcescomm.exe /im wcesmgr.exe

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 10:56 ]

• 911GT2
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 10:53:
Ik herken je probleem, echter nog geen oplossing gevonden hiervoor. Ik gebruik ActiveSync 3.7.1.
Als tijdelijke oplossing gebruik ik nu een "killactivesync.cmd" file op de desktop die ActiveSync de nek omdraait als ik weer IE pagina's wil bekijken.

taskkill /f /im wcescomm.exe /im wcesmgr.exe
Hmm ben blij dat ik niet de enige ben, met dit ietwat vage probleem... Het probleem is dat het moeilijk is vast te stellen wat de oorzaak is....

• 911GT2
Oplossing gevonden... active sync opnieuwd gedownload, geïnstalleerd en het werkt nu prima....

Hoe het kwam geen idee... |:(