Toon posts:

[XP] de vraag server activeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste hulpverleners,

Ik krijg regelmatig een pop-up van internet explorer met de vraag of ik de server wil activeren of annuleren. Dit is puur tijdens het browsen over het www.
Het maakt niet uit wat ik kies want ineens hangt het hele internet gebeuren vast.
In de search heb ik niets kunnen vinden wat hier enigzins op lijkt, dus vandaar deze vraag.

Ik heb Windows XP met SP1 en een kabelverbinding.

Please kan iemand me helpen?

mvg

Etienne

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Weet je zeker dat deze melding van XP komt en niet gewoon van Zone Alarm? Kan je misschien een screenshot posten? Of iig de foutmelding zelf?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil best proberen een screenschot te maken en deze te posten, ik heb echter geen webspace ruimte waar ik deze op kan zetten.

ik zal de foutmelding eens exact opschijven en proberen over te nemen in het venster hier.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb je al gecontroleerd op Spyware, met behulp van Ad Aware of Spybot Search and Destroy? Mochten die niks vinden, probeer dan eerst die 2 te updaten... En dan nog een keer te scannen, of update gelijk en scan dan, om tijd te besparen ;)

Mocht je daarmee niks vinden, download dan Hijackthis eens, en post je log hier, tussen [ code ] tags (wel spaties weglaten dan ;))
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 22:29:
Ik wil best proberen een screenschot te maken en deze te posten, ik heb echter geen webspace ruimte waar ik deze op kan zetten.

ik zal de foutmelding eens exact opschijven en proberen over te nemen in het venster hier.
Op http://theforumisdown.com/upload/upload.php kan je geloof ik gratis plaatjes uploaden, mits ze aan bepaalde criteria voldoen, weet niet welke, heb er nog nooit plaatjes laten hosten.

[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 16-02-2004 22:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou als het goed is staat een screenshot nu op het internet.

de links is:

http://www.theforumisdown...s/1203/screenetiennem.jpg

ik weet niet hoe je dit hier precies neer moet zetten :?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:31

momania

iPhone 30! Bam!

Ligt dus gewoon aan de spyware op je machine (die blauwe balk in IE ) ;)

Neem dit even door om het op te lossen: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1