Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Sommige andere architecturen hebben afwijkende geheugens- denk aan Sun met 200p SIMMs voor de SS10/20, DEC met 80p SIMMs en SGI met een totaal afwijkend soort 168p DIMM.
Maar 100p... dat zal behoorlijk proprietary zijn
Oslik blyat! Oslik!
[ Voor 54% gewijzigd door Milmoor op 16-02-2004 22:53 ]
edit: oooh, gewoon zoeken op '100-pin dimm': http://www.google.com/sea...oe=UTF-8&q=100%2Dpin+dimm
deze bijvoorbeeld: http://www.amazon.com/exe...-6953274-5535925?v=glance
[ Voor 82% gewijzigd door axis op 17-02-2004 00:00 ]
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Is dat zo'n JEIDA (oid) kaartje. Ik heb ook zoiets vreemds in mijn hp5l zitten (soort PCMCIA kaartje, maar dan met geheugen)Joost E. Boere schreef op 16 februari 2004 @ 22:15:
Heeft dit type in gewone pc's gezeten, of wordt het alleen voor printers en andere exotica gebruikt? Is er een andere naam voor? Ik kan hem niet vinden in Nederland, en dat lijkt met toch sterk.
100-pin, 64 MB minstens 66 Mhz. Tweakers doet niet aan zulke kleine geheugens...
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
JustDutch: het ziet er uit als een gewoon geheugenslot, dus dat verwacht ik niet
RIKZ: hij staat niet in hun lijstje met ondersteunde HP-printers, maar ik heb ze een mailtje gestuurd
Waarom dat nou specifiek? Je legt jezelf hier een nogal zware beperking op zonder dat daar iets noemenswaardigs tegenover staat...Joost E. Boere schreef op 18 februari 2004 @ 12:00:
axis: je hebt gelijk, maar ik was niet duidelijk. Ik wil het wel graag in Nederland kopen, en dat valt tegen...
[...]
Oslik blyat! Oslik!