Toon posts:

Hoe krijg ik tv via beamer??

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem.
Ik wil voor het aankomende EK de wedstrijden van het Nederlands elftal op een groot scherm vertonen voor een groep mensen.
Nu wil ik dit doen via een beamer met een tv.
Ik heb echter geen beschikking over kabel op deze plek en ik moet dus een antenne gebruiken, het is immers toch op nederland 2.

Wie kan mij vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg inclusief het geluid op de boxen die aanwezig zijn. Is het misschien ook mogelijk een computer/laptop te gebruiken met een tv-kaart?

alvast bedankt,
G-J

• guidooo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-01 02:17

guidooo

Amd-64 ownage

Je moet een Tuner hebben ,zit in bv een video, en een versterker voor het geluid.
Verder zou ik gaan voor een goede antenne en signaal versterker, het wegvallen van beeld en geluid tijdens een aanval kan errug vervelend zijn :(
Ik heb het al es meegemaakt tijden Euro2000 met 30 man in de zaal dus een goede antenne is noodzaak.

Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 12:29
Als je in het dekkingsgebied van Digitenne zit is dat ook een leuke optie. De beste kwaliteit haal je natuurlijk met een satelliet ontvanger. Misschien heeft iemand wel een camping setje te leen.....

• Thabone
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02-2021
Ja idd. een campingsetje lijkt me een goeie oplossing.

Alleen wat ik in gedachten heb is dat je misschien antenne op de tv kan aansluiten en dan via een scart kabel weer naar je beamer??

Lijkt me een goede oplossing. Misschien dat ik het bij het verkeerde eind heb.!?

AMD Athlon 3200,Nvidia 7800GS AGP,1024mb 400mhz, WinXP

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-02 15:54
Moet je wel een tv met scart uit hebben. Ik ben um nog niet tegen gekomen.

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Er zijn leuke draadloze setjes koop waarmee je over een afstand van een aantal meters beeld en geluid kan zenden/ontvangen.
Werkt perfect.

bv Marmitek

[ Voor 18% gewijzigd door Ad de Jong op 16-02-2004 23:49 ]

Mijn profiel op Discogs

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

gewoon logisch nadenken en iets wat het signaal van de kabel/antenne om kan zetten in een geluid en beeld signaal. Een TV kaart dus inderdaad, of een Video recorder, of een TV tuner.. Loop eens je sattelietwinkel binnen of zoek eens op het forum op TV beamer ofzo, vind je een hele hoop tips, maar met eigen logica kom je er ook wel

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.