Verwijderd
Ik heb er nog niet zoveel, maar ik ben ook opzoek. Zelf dacht ik aan kliks.nl, maar die plaatsen onder de banner nog een zinetje, dat past niet binnen mijn vormgeving. Ik zoek dus een bannerprovider die eerlijk uitbetaald en geen extra zin eronder zet.
Verwijderd
dan is kliks de enige optie
webcash is ermee gestopt
en nedads zijn dieven, die roteren banner
voor het goede doel en betalen maar 4 cent per dag ofzo voor 500 views, niet aanbeginnen dus
kliks.nl gebruik ik zelf ook naar volle tevredenheid (nee ik heb geen aandelen kliks.nl
)
webcash is ermee gestopt
en nedads zijn dieven, die roteren banner
voor het goede doel en betalen maar 4 cent per dag ofzo voor 500 views, niet aanbeginnen dus
kliks.nl gebruik ik zelf ook naar volle tevredenheid (nee ik heb geen aandelen kliks.nl
Of je gaat voor www.reporting.net Ze betalen in $ ieder kwartaal uit. Je hoeft geen reclamebanners te doen, je kan bijvoorbeeld ook een zoekmogelijkheid op je site bieden. Als een bezoeker dan via jouw site naar bijvoorbeeld altavista gaat, dan krijg je $0,03.
Check maar eventjes op mijn site en zoek
[droom mode] Als iedereen dat doet, dan wordt ik
"rijk" [/droom mode]
Check maar eventjes op mijn site en zoek
[droom mode] Als iedereen dat doet, dan wordt ik
PSN: TDBtje
Verwijderd
niet mee eensOp donderdag 14 december 2000 09:28 schreef xxplosiefje het volgende:
banners =
soms past een banner heel mooi in het design van een page, dan vind ik het totaal niet irri ofzo....maar zodra je meer banners ziet dan wat anders... dan idd
Verwijderd
inderdaad, banners zijn niet echt irritant zolang de designer maar rekening houd in zijn ontwerp. En 1 banner op een pagina is wel voldoende.
Op het moment dat een banner niet storend naar voren komt word er naar mijn mening echt wel op geklikt!
Op het moment dat een banner niet storend naar voren komt word er naar mijn mening echt wel op geklikt!
Verwijderd
Het ligt er natuurlijk ook nog aan wat er precies op die banner staat qua kleurstelling e.d. Maar in grote lijnen ben ik het met je eens: een goed opgezette site kan een banner inpassen/doen verdwijnen in de site.
Huh? Nu jullie het zeggen, banners!
Die heb ik vergeten op m`n site... naja. Dan maar niet...
Ps. waarom banners? iedereen is er al blind voor... toch??
Die heb ik vergeten op m`n site... naja. Dan maar niet...
Ps. waarom banners? iedereen is er al blind voor... toch??
Nu nog een service die betaalt per view zoals het hoort. De doorclickrate van de gemiddelde banner die je via dat soort diensten krijgt aangeleverd is dieptriest en levert je dus niets op.
Als zij hun klanten wel doorberekenen in pay-per-view dan gaat het wel erg hard voor hun !
Als zij hun klanten wel doorberekenen in pay-per-view dan gaat het wel erg hard voor hun !
je zou ibazar kunnen proberen als je site nederlands is, dat levert 20 cent op per klik, of X-drive, dat levert maar liefst $ 0.75 op per aanmelding. Ik heb nog geen ervaringen hiermee... (binnenkort hopelijk wel)
Ibazar heb ik ook op m'n site gehad. Die betalen pas uit bij ik geloof 625 kliks nou en voordat je die hebt ben je echt al een heeel eind verder. Ik heb hem er 2 maand opgehad en ik had zo'n 38 kliks (waarvan ongeveer 20 van mezelf
) En mijn site heeft ongeveer 25-30 bezoekers per dag.
Dus voor mij voorlopig geen banners meer tenzij ze per view gaan betalen.
Dus voor mij voorlopig geen banners meer tenzij ze per view gaan betalen.
Pagina: 1