Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.
Dat werkt 
pc2700 is ook voldoende en haalt geloof ik vaak betere CAS waardes.. toevallig op irc opgepikt, nog geen ervaring mee eigenlijk.
pc2700 is ook voldoende en haalt geloof ik vaak betere CAS waardes.. toevallig op irc opgepikt, nog geen ervaring mee eigenlijk.
[ Voor 86% gewijzigd door Oxi op 16-02-2004 22:02 ]
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Het is ook niet de bedoeling dat de processor op 166 fsb blijft werkenOxigun schreef op 16 februari 2004 @ 22:00:
Dat werkt
Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.
dan moet je idd pc3200 hebben, en als je wilt overclocken misschien andere koeling?Tante Truus schreef op 16 februari 2004 @ 22:06:
[...]
Het is ook niet de bedoeling dat de processor op 166 fsb blijft werken
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Werkt op zich goed met elkaar samen. Als je wilt overclocken zou ik er een extra 80mm fan bijkopen die flink wat lucht verplaatst, en die op die Whisperrock plaatsen (de heatsink van die Whisperrock is erg goed, alleen de fan erop is niet zo krachtig) en 256MB geheugen is misschien iets aan de weinige kant met Windows XP als je flink wat programma's opengooit. Maar samenwerken zal het in principe toch wel.
Als je het echt 100% zeker wil weten van het geheugen, moet je even op de website van de mobofabrikant kijken en zien welke merken geheugen er ook echt getest zijn. Daarvan weet je écht 110% zeker dat ze zullen werken, maar in principe moet ieder merk werken.
Als je het echt 100% zeker wil weten van het geheugen, moet je even op de website van de mobofabrikant kijken en zien welke merken geheugen er ook echt getest zijn. Daarvan weet je écht 110% zeker dat ze zullen werken, maar in principe moet ieder merk werken.
Verstuurd vanaf mijn Computer®