Als die stick bootable is, bij mijn weten wel.
maar wat is het voordeel daarvan boven het plaatsen van een os op je hd ?
Verwijderd
shock vast energie zuinig om der zo even 2 te noemen.Fuzzems schreef op 16 februari 2004 @ 21:44:
maar wat is het voordeel daarvan boven het plaatsen van een os op je hd ?
ja dat kan 
**
he he, na 5 minuten googelen eindelijk dit gevonden: http://rz-obrian.rz.uni-karlsruhe.de/knoppix-usb/
**
he he, na 5 minuten googelen eindelijk dit gevonden: http://rz-obrian.rz.uni-karlsruhe.de/knoppix-usb/
edit:
te lang gegoogled
nadeel is trouwens dat flash geheugen niet zo vaak overschreven mag worden als gewone harddisk -> beperkte levensduur
en trouwens... als je voor de prijs van een 4 GB usb-stick een terabyte aan harddiskruimte kan kopen zal het me nix verbazen...
te lang gegoogled
nadeel is trouwens dat flash geheugen niet zo vaak overschreven mag worden als gewone harddisk -> beperkte levensduur
en trouwens... als je voor de prijs van een 4 GB usb-stick een terabyte aan harddiskruimte kan kopen zal het me nix verbazen...
[ Voor 54% gewijzigd door zeekoe op 16-02-2004 21:49 ]
Nieuw huis, nieuwe (verduurzamings)kansen...
is het ook niet zo dat usb sneller is??
er zijn idd erg veel voordelen vind ik.
als er ong volgend jaar sicks komen met 16gig kun je je hele os enz daarop zetten en je games op een gewone hdd
als er ong volgend jaar sicks komen met 16gig kun je je hele os enz daarop zetten en je games op een gewone hdd
Ze zijn echt niet sneller hoorVerwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 21:50:
Verwijderd
Dat zou wel mooi zijn, maar ik den heel erg onbetaalbaarVerwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 21:50:
Pagina: 1