Beste Tweakers,
Ik zit net te experimenteren met roaming profiles op een Windows 2000 Server en een XP Client.
Specs Server:
Windows 2000 Server 24/7 on
Amd 2000+
512 MB DDR 333
Aopen mamaplank
2x WD1200 JB (Profiles)
1x WD 15 GB voor Windhoos
3com 10/100 kaartje
Client:
Windows XP Pro
2x 512 Twinmos
80 GB WD800JB
3com 10/11 kaartje
Router -> Switch (16 ports) -> Clients/Server
De Server en de Clients krijgen allemaal altijd hetzelfde ip via de DHCP server van de router.
Nou heb ik dus alles ingesteld en het profiel zelf is goed maar het duurt zo lang voordat de XP Client is ingelogd.
Daarom heb ik dus die SMB update gedaan op xp nou ja dat scheelt mischien 5 seconden, maar dan duurt het nog ruim een minuut.
Het profiel zelf is 15 mb groot dus daar ligt het niet aan.
Ik heb in de logs van de Server gekeken maar daar zijn ook geen errors of warnings te vinden.
En als ik het profiel handmatig kopieer is dit in 2 sec gedaan.
Ik heb gezocht en alles gedaan wat andere mensen hadden aanbevolen maar dat heeft niet geholpen.
Hoe kan ik dit oplossen?
Ik zit net te experimenteren met roaming profiles op een Windows 2000 Server en een XP Client.
Specs Server:
Windows 2000 Server 24/7 on
Amd 2000+
512 MB DDR 333
Aopen mamaplank
2x WD1200 JB (Profiles)
1x WD 15 GB voor Windhoos
3com 10/100 kaartje
Client:
Windows XP Pro
2x 512 Twinmos
80 GB WD800JB
3com 10/11 kaartje
Router -> Switch (16 ports) -> Clients/Server
De Server en de Clients krijgen allemaal altijd hetzelfde ip via de DHCP server van de router.
Nou heb ik dus alles ingesteld en het profiel zelf is goed maar het duurt zo lang voordat de XP Client is ingelogd.
Daarom heb ik dus die SMB update gedaan op xp nou ja dat scheelt mischien 5 seconden, maar dan duurt het nog ruim een minuut.
Het profiel zelf is 15 mb groot dus daar ligt het niet aan.
Ik heb in de logs van de Server gekeken maar daar zijn ook geen errors of warnings te vinden.
En als ik het profiel handmatig kopieer is dit in 2 sec gedaan.
Ik heb gezocht en alles gedaan wat andere mensen hadden aanbevolen maar dat heeft niet geholpen.
Hoe kan ik dit oplossen?