Toon posts:

MSI Bluetoothe Transceive Key, installatie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jaja,

Nadat ik mijn MSI Bluetooth Transceive key had geïnstalleerd en er mee ging spelen ging er eventjes iets fout. Ik moest hem opnieuw installeren, maar dat lukte niet meer.

Ik heb de drivers/software verwijderd en opnieuw de cd gestart om vervolgens te kunnen installeren, maar wanneer Windows XP de vorige keer nog aangaf dat alles was geïnstalleerd en gereed was voor gebruik, kon dit geweldige besturingssysteem de 'sectie niet in het INF-bestand' vinden.
Heb het nog een aantal keren gebrobeerd en gedacht dat systeemherstel me nog kon redden. Die blijkt dus opeens niet meer te werken.

Kan iemand mij helpen met het opnieuw installeren van mijn bluetooth?

Verwijderd

Ik zit met precies hetzelfde probleem, na het opnieuw installeren van XP. Heb van alles geprobeerd. Tot nu toe wil het nog niet lukken.

Als ik de dongle in de USB poort steek komt hij meteen met het scherm dat de installatie is mislukt. Ook is hij dan niet meer terug te vinden in het apparaatbeheer scherm.

Probeer je hem toe te voegen via "Nieuwe hardware toevoegen" en je selecteert de cd-rom dan zegt hij idd dat hij geen info kan vinden.

Nieuwe drivers heb ik ook al geprobeerd. Werkt ook niet.

Heeft iemand een oplossing?

Verwijderd

Ik heb hem aan de praat!

Ik heb het volgende gedaan:

1. USB Dongle erin gedrukt... Kreeg de gebruikelijke foutmelding: "Hardware installatie mislukt".

2. Software geinstalleerd vanaf de bijgeleverde CD-ROM

3. Computer opnieuw opgestart in de veilige modus (F8).

4. Dan geeft ie al aan dat ie hardware heeft gevonden maar nu kun je wel de drivers installeren! Dus ik heb de drivers van de cd gepakt.

5. Computer weer opnieuw opgestart in de normale modus en TADAAA! DUT 'T!

Ik hoop dat het bij jou ook werkt! Suc6!

Verwijderd

Topicstarter
Dus veilige modus moet de oplossing bieden? Ik ga het NU ff uitproberen!