Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Orange beach cruiser fiets...

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Fietsen, bellen en opladen tegelijk

Dit heb je nog nooit gezien! Met deze unieke Orange beach cruiser met oplader en Bluetooth® headset kun je fietsen, handsfree bellen en je telefoon opladen tegelijk. En door het speciale ontwerp ben je met deze fiets heel opvallend. Je kunt al fietsend je telefoon opladen, doordat je gebruik maakt van je eigen energie. Ondertussen bel je handsfree met al je vrienden. Heel makkelijk.

beach cruiser cadeau bij 2-jarig Orange Free
De fiets, inclusief accessoires, is voor jou als je nu kiest voor een 2-jarig Orange Free € 30, € 40, € 60 of € 80 abonnement. We gaan er wel vanuit dat je al in het bezit bent van een mobiele telefoon die geschikt is voor het 1800 netwerk. Heb je een mobiele telefoon zonder Bluetooth®? Geen zorgen. Je ontvangt van ons een koppelstukje, waarmee je de Bluetooth® headset met elke telefoon kunt gebruiken.
De aanbieding geldt zolang de voorraad strekt.

Afbeeldingslocatie: http://eshop.orange.nl/Pictures/OrangeBikeFull.gif

Trendy bike inclusief fiets-oplader en Bluetooth® headset bij een 2-jarig Orange Free € 30

Orange maakt het je graag makkelijk. Daarom zitten er op deze trendy Orange fiets handige extra’s, zodat je tijdens het fietsen zonder zorgen kunt bellen.

• speciale fiets-oplader die gekoppeld wordt aan de dynamo
• Bluetooth® headset geschikt voor elke telefoon
• comfortabel geveerd zadel
• halogeen lampen en reflectoren
• tassenset bestaande uit een framebag, toolbag en speciale Orange rugtas
• waterafstotende hoes voor je telefoon

De Orange beach cruiser is trendy en uniek. Het brede stuur, de brede banden en het brede zadel maken het fietsen erg comfortabel. Hij frame is vervaardigd uit staal met een goede kwaliteit coating. De frame-maat is 18 inch.

Wij gaan er vanuit dat je al in het bezit bent van een simlockvrije telefoon, die geschikt is voor het 1800 netwerk.
Heb je een mobiele telefoon zonder Bluetooth®? Geen zorgen. Je ontvangt van ons een koppelstukje, waarmee je de Bluetooth® headset met elke telefoon kunt gebruiken.
Je wordt gebeld voor een afspraak om de fiets af te leveren. Wij vragen daarbij om jouw type telefoon, zodat we je de juiste Bluetooth® headset kunnen leveren.
Je hebt één jaar garantie op de fiets. Kijk voor de garantievoorwaarden in het garantiebewijs dat je bij de fiets ontvangt.

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Gaaf! Denk alleen niet dat je 'm op het station moet laten staan ;)

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

't Moet niet gekker worden... 8)7 |:(

Nomen nescio

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
megter schreef op 16 februari 2004 @ 20:09:
Omdat iedereen dan hun telefoon op gaat laden ? Denk namelijk niet dat er iemand is die deze fiets wil stelen ... ;)

-

• koen
  • Niet online
ik vind het best een stoer ding en dat je met je dynamo stroon kunt opwekken om meteen je phone op te laden _/-\o_

alleen weer jammer dat je meteen 2 jaar aan Orange vast zit

• koen
  • Niet online
voor meer pics en zoom van de bike:

http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/index.php

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 12:07

jotheman

Was like that when I got here!

Gggggggggggggggggadverdamme wat een lelijk ding. Al gaven ze er geld bij...

I see dead pixels...

• koen
  • Niet online
Orange maakt het je graag makkelijk. Daarom hebben we een trendy fiets laten ontwerpen met handige extra's. Zodat je tijdens het fietsen zonder zorgen en veilig kunt bellen.

Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/prod_ontwerp.jpg
uniek ontwerp
De Orange beach cruiser is trendy en uniek. Het brede stuur, de brede banden en het brede zadel maken het fietsen erg comfortabel. Het frame is vervaardigd uit staal in de kleurencombinatie zilver-zwart met een goede kwaliteit coating.

Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/prod_oplader.jpg
speciale fiets-oplader
Zonder zorgen bellen op de fiets. Want je hoeft niet bang te zijn dat je telefoon leeg raakt. Met de speciale oplader wordt je telefoon opgeladen door de energie die vrij komt met het fietsen.

Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/prod_bluetooth.jpg
Bluetooth®, wel zo handig
Handsfree bellen op de fiets is nóg handiger met Bluetooth®, want met Bluetooth® zit er geen snoertje tussen je telefoon en je headset. Zo kun je vrij bewegen. Heb je een mobiele telefoon zonder Bluetooth®? Geen zorgen. Je ontvangt van ons een koppelstukje, waarmee je de Bluetooth® headset met elke telefoon kunt gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/prod_zadel.jpg
comfortabel zadel
Terwijl je aan het fietsen bent, wil je natuurlijk wèl lekker zitten. Daarom is het zadel van de Orange beach cruiser net iets breder en comfortabel geveerd. Net of je thuis op de bank zit.

Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/prod_grip.jpg
extra grip
In het verkeer moet je soms snel reageren. Daarom is controle over je fiets belangrijk. De Orange beach cruiser heeft extra grip op de speciale aluminium pedalen en de bredere banden zorgen voor meer grip op de weg.

Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/prod_veiligheid.jpg
veiligheid
Jij wilt natuurlijk gezien worden met deze fiets. Niet alleen omdat hij zo opvallend is, maar ook omdat dat gewoon veel veiliger is. Daarom wordt de Orange beach cruiser geleverd compleet met halogeen lampen en reflectoren. En als je wilt laten horen dat je er bent, kun je de bel gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/acties/beachcruiser/images/prod_makkelijk.jpg
makkelijk fietsen
Je zult merken dat de fiets erg gemakkelijk trapt. Op de Orange beach cruiser zitten geen versnellingen of handremmen. Hij heeft een terugtraprem.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ben je van het Orange promotie team ?!
Dit is nu al reeds de zoveelste promotie posting, het neigt naar spam !

-

• koen
  • Niet online
Juicy schreef op 16 februari 2004 @ 20:20:

Ben je van het Orange promotie team ?!
Dit is nu al reeds de zoveelste promotie posting, het neigt naar spam !
is dit geen internet & telefonie forum???

ik vind het wel okeej te zien wat Orange er allemaal voor moet doen om niet volgend jaar door het Franse managementteam van de Nederlandse markt gehaald te worden....

• koen
  • Niet online
ohjah en er staat Orange in de TT, dus je kunt het topic ook niet openen :z

• sjolmers
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

in een woord: gaaf! Veel leuker dan alweer een nieuw hip mobieltje. Mijn GSM gaat altijd langer mee dan mijn abbo's (12mnd). Daar heb ik nu genoeg van. alleen dit abbo loopt tot september '04 anders had ik echt direct getekent! Super.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:48
megter schreef op 16 februari 2004 @ 20:09:
reden van diefstal meneer: "ja, sorry ik moest bellen en mn accu was op" 8)

no comment

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Agent: Waarom staat je licht niet aan?
Jij: Anders heb ik niet genoeg stroom om te bellen ;)

Maar ff ontopic:
Ben benieuwd of Orange ook daadwerkelijk van de Nederlandse markt wordt gehaald. Heeft iemand enig idee hoeveel klanten ze nog moeten halen om hun quotum te halen? Zelf ben ik best tevreden over Orange.

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

• sjolmers
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

megter schreef op 16 februari 2004 @ 20:33:
Agent: Waarom staat je licht niet aan?
Jij: Anders heb ik niet genoeg stroom om te bellen ;)

Maar ff ontopic:
Ben benieuwd of Orange ook daadwerkelijk van de Nederlandse markt wordt gehaald. Heeft iemand enig idee hoeveel klanten ze nog moeten halen om hun quotum te halen? Zelf ben ik best tevreden over Orange.
<offtopic>
dit verklaart waarom ze de gratis €20 acties overal doen, gewoon klanten werven!
</offtopic>

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• koen
  • Niet online
officiële communiqué:
Orange introduceert 'fietsbellen'
Peddelend je mobieltje opladen

Den Haag, 17 februari 2004- Vanaf vandaag wordt mobiel bellen in Nederland écht mobiel. Orange introduceert namelijk een fiets waarmee je al fietsend handsfree kunt bellen en tegelijkertijd - al trappend - je mobiele telefoon oplaadt. Dankzij de speciale Bluetooth® headset kun je veilig aan het verkeer deelnemen. Je krijgt de fiets gratis bij een 2-jarig Orange Free € 30, € 40, € 60 of € 80 abonnement via de e-shop (www.orange.nl) of in een van de 41 Orange shops.

Orange is de eerste provider die komt met een fiets waarop veilig en gemakkelijk gebeld kan worden. De fiets is een trendy Beach Cruiser die voldoet aan alle veiligheids- en kwaliteitseisen. Bij de fiets ontvang je tevens een tassenset, waaronder een rugzak. Ook aan een speciaal regenhoesje voor de mobiele telefoon is gedacht. Van de fietsen is een beperkt aantal beschikbaar. De actie loopt vanaf vandaag en geldt zolang de voorraad strekt.

Fotomateriaal van de fiets is te downloaden via www.persinfo.nl. De adressen van de Orange Shops zijn te vinden op www.orange.nl.

• koen
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.persinfo.nl/upload/1077014472

OMG :/

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Dat is geen complete fiets, niets aan het stuur behalve een lamp (die op batterijen werkt, ik heb hier al meer dan 4 jaar de zelfde liggen) en een bel, geen versnellingen, geen remmen.

Geen bagagedrager, en het zadel ziet er ook niet zo best uit (veren staan nu al vreemd krom)

Hebben ze bij Orange zo weinig vertrouwen in hun telefoons/batterijen? Ik vind 2 uur bellen/een week standby voor mijn 3310 al meer dan genoeg. (maar ik ben ook niet iemand die 6 uur per dag met zijn telefoon bezig is)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:15

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Sorry hoor...maar je hoeft maar 1 dag met een Orange Beach Bike naar het echte strand...en je bent 'm kwijt :(

Kun je 'm op A'dam CS wel weer terugkopen voor €25,- van een vriendelijke junk :Y)

An Explanation of l33t Speak

Pagina: 1