Ik ga me eindelijk een nieuw systeem aanschaffen mijn pIII 600 256 intern wordt afgeschreven.
Nu sta ik dus voor de aanschaf van een nieuw systeem, en nee dit wordt geen vraag of dit een goed systeem is, voor mij voldoet hij (tips zijn trouwens altijd welkom)
Het wordt een P4 2.8 Ghz C stepping, dus 800 fsb en HT.
p4p800-vm Micro Atx mobo.
Corsair 512Mb PC3200
WD1200JB sata schijf. Dunne kabels handiger bij kleine kast
Pioneer DVR-106 dvd brander
Sapphire ATLANTIS RADEON 9600 (is niet de snelste maar wel betaalbaar en 128bit databus)
En een 17" tft iiyama E430-b. (snel genoeg om te gamen)
Het systeem zal niet uitblinken in Games of Photoshop of videobewerking maar het is voor mij een goede mix om het toch allemaal goed te kunnen doen.
Maar nu komt het probleem ik wil dit in een Micro atx kastje stoppen maar krijg ik dadelijk geen warmteprobleem in de kast ?. En nee ik wil niet extra fans gaan gebruiken i.v.m. geluid. Ik heb namelijk geen idee hoe warm alles wordt.
Misschien kunnen jullie mij helpen
Nu sta ik dus voor de aanschaf van een nieuw systeem, en nee dit wordt geen vraag of dit een goed systeem is, voor mij voldoet hij (tips zijn trouwens altijd welkom)
Het wordt een P4 2.8 Ghz C stepping, dus 800 fsb en HT.
p4p800-vm Micro Atx mobo.
Corsair 512Mb PC3200
WD1200JB sata schijf. Dunne kabels handiger bij kleine kast
Pioneer DVR-106 dvd brander
Sapphire ATLANTIS RADEON 9600 (is niet de snelste maar wel betaalbaar en 128bit databus)
En een 17" tft iiyama E430-b. (snel genoeg om te gamen)
Het systeem zal niet uitblinken in Games of Photoshop of videobewerking maar het is voor mij een goede mix om het toch allemaal goed te kunnen doen.
Maar nu komt het probleem ik wil dit in een Micro atx kastje stoppen maar krijg ik dadelijk geen warmteprobleem in de kast ?. En nee ik wil niet extra fans gaan gebruiken i.v.m. geluid. Ik heb namelijk geen idee hoe warm alles wordt.
Misschien kunnen jullie mij helpen