UITSLAG welk systeem hebben wij

Pagina: 1
Acties:

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 10:17
Hallo, ik ben zo gek geweest om ff wat te exellen. Kijk maar ff of je goed zit.
p.s. wat is dat? er zijn zo weinig Athlons, waarom heeft iedereen grote bek van ik moet een Athlon hebben?

Gemiddeld aantal Mhz
12 Pentium 1....155
16 Pentium 2....359
19 Pentium 3....494
33 Celeron......382
07 Athlon.......514
16 K6-2.........376
07 K6-3.........450
Geheugen......127MB

no comment

Verwijderd

Ik heb een Athlon maar ik ge geen 105 berichten lezen. Veel te lange thread.

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
best grappig dat de celly's gemiddeld sneller lopen dan de P2's, en waarschijnlijk maar een fractie hebben gekost :P

p.s. gemmiddeld geheugen 127meg? dat had ik toch lager verwacht, ik zie de hele tijd systemen voorbij vliegen waar maar 64mb in zit (incl. ome ik), maar ja, die paar aso's ( ;) no offense) met hun 256/384/512 die zullen het gemmiddelde wel flink omhooghalen

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

He martinus, tijd te veel of zo?
(in je profile staat bij occupation nix ingevuld, dat zou een hint kunnen zijn)
;)

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

Zion: best grappig dat de celly's gemiddeld sneller lopen dan de P2's
Celly met gemiddeld 382 zou sneller zijn dan pII met gemiddeld 359? Dus volgens jou is alleen MHZ bepalend voor snelheid van je processor? Wordt het toch eens tijd voor een beetje bijles denk ik zo (cache, fsb etc. spelen een minimaal net zo grote rol) ;)

• Martinus
  • Laatst online: 31-08 10:17
Nee geen tijd te veel hoor, koste een minuut of 20 en nog tv gekeken dus da's wel oke en wat betreft occupation, what do you care?

no comment

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
Hij vraagt er toch naar? We zijn hier allemaal tezamen gekomen om van en evt. over alkaar te leren, toch?
:D
Ik heb twee cellies op 572 MHz, krikt dat de score nog een beetje op?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Pleur mijn celly 400@558 er dan ook nog maar bij.
(en het zal me verder aan m'n derriere oxideren wat je "occupation" is, daar hebben we hier andere mensen voor die daar weer een lullig topic "wat doen tweakers voor hun beroep?" over beginnen) ;)

Een cliche is ooit origineel begonnen

• waslijn
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik heb ook een Athlon 750, maar ik internet met superweb. Ook al zou ik de thread willen lezen het lukt echt niet met superweb :( . Binnenkort ga ik denk ik maar eens kabellen bij Chello (hoor ik ook niet al te positieve berichten over). Iemand ervaring met chello in Arnhem??

Gr waslijn

Verwijderd

Als je graag een overzicht wil met juiste nummers lijkt me een verzoek aan Femme de beste weg. Zo'n aanklik poll. Mensen zijn lui. Maak 't ze zo gemakkelijk mogelijk. De meeste hier gaan echt niet die hele thread doorlopen. En nu ik toch aan 't tikken ben. Prik er nog maar een Athlon 700 bij ;)
Pagina: 1