Gisteravond heb ik twee partities gemerged met PartitionMagic 7.0. Dit is gelukt, en ik heb nog even een game gespeeld die op die HDD staat. Daarna de PC uitgezet, de hele dag op kantoor geweest, ik wil net weer gamen, en mijn D:\ is gewoon... weg! 
Nouja, ik Partition Magic (PM vanaf nu) even opstarten, natuurlijk. En hij staat er gewoon bij. Hij heeft alleen geen drive letter. Ok, dat kan gebeuren, 't is nieuw voor me maargoed. "Change Drive Letter" - gaat goed denk ik, totdat PM mij de error #10002 geeft. Google geeft ook niet veel meer informatie, helaas. Het lijkt erop dat deze error meerdere betekenissen heeft.
Dus, ik voer de optie "check for errors" uit op deze HDD. Ik krijg een error:
"Error 1555 Internal file number does not match position"
Ehm, 'tuurlijk. Hier ging bij mij even het lichtje uit. Dus, nogmaals Google maar even aan de tand voelen... ok, gevonden! Een CHKDSK /F uitvoeren in Windows!
Alleen jammer dat mijn "kapotte" HDD geen driver letter heeft.......
Dus eigenlijk heb ik nu geen enkel idee meer om dit op te lossen, behalve dan.. een algehele format op alle twee de hard drives. Maar om nou al die dingen die ik afgelopen LAN party heb "bemachtigd" weg te donderen, nee dank je
Heeft iemand nog ideeën voor me?
Nouja, ik Partition Magic (PM vanaf nu) even opstarten, natuurlijk. En hij staat er gewoon bij. Hij heeft alleen geen drive letter. Ok, dat kan gebeuren, 't is nieuw voor me maargoed. "Change Drive Letter" - gaat goed denk ik, totdat PM mij de error #10002 geeft. Google geeft ook niet veel meer informatie, helaas. Het lijkt erop dat deze error meerdere betekenissen heeft.
Dus, ik voer de optie "check for errors" uit op deze HDD. Ik krijg een error:
"Error 1555 Internal file number does not match position"
Dus eigenlijk heb ik nu geen enkel idee meer om dit op te lossen, behalve dan.. een algehele format op alle twee de hard drives. Maar om nou al die dingen die ik afgelopen LAN party heb "bemachtigd" weg te donderen, nee dank je
Heeft iemand nog ideeën voor me?