Ik heb problemen met
Thread.CurrentThread.CurrentCulture.currentUICulture
en
thread.CurrentThread.CurrentCulture
klassen
ik heb drie knoppen gemaakt die mijn taal moeten veranderen (nederlands, frans en engels)
bij het opstarten van de pagina hebben de currentCulture en currentUICulture (wat is het verschil eigenlijk
) de volgende waarden:
respectievelijk nl-NL en nl-BE. (raar, ik heb nochthans niets hard-coded gedefinieerd in mijn web.config)
Als ik dan op de knop frans klikt, komt de franse tekst er weliswaar op:
Maar wanneer hij gewoon bij een andere knop postback wordt automatisch de taal "gereset" precies naar nl-NL en nlBE
Hoe kan ik dat verhinderen?
ps: [rml][ .NET] Language resources[/rml] dit topic bracht geen oplossing voor mijn probleem.
pss: in global.asax staan er nergens dat ik mijn taal moet resetten ofzo
Thread.CurrentThread.CurrentCulture.currentUICulture
en
thread.CurrentThread.CurrentCulture
klassen
ik heb drie knoppen gemaakt die mijn taal moeten veranderen (nederlands, frans en engels)
bij het opstarten van de pagina hebben de currentCulture en currentUICulture (wat is het verschil eigenlijk
respectievelijk nl-NL en nl-BE. (raar, ik heb nochthans niets hard-coded gedefinieerd in mijn web.config)
Als ik dan op de knop frans klikt, komt de franse tekst er weliswaar op:
code:
1
2
| Threading.Thread.CurrentThread.CurrentCulture = New Globalization.CultureInfo("fr-FR")
Threading.Thread.CurrentThread.CurrentUICulture = Threading.Thread.CurrentThread.CurrentCulture |
Maar wanneer hij gewoon bij een andere knop postback wordt automatisch de taal "gereset" precies naar nl-NL en nlBE
Hoe kan ik dat verhinderen?
ps: [rml][ .NET] Language resources[/rml] dit topic bracht geen oplossing voor mijn probleem.
pss: in global.asax staan er nergens dat ik mijn taal moet resetten ofzo