Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Suggestie: <link> tags in FP en GoT

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Vandaag struikelde ik toevallig over de <link> tag in de HTML specs. Behalve voor linken van stylesheetjes is dat ding nog veel nuttiger: je kunt er links naar Next page, Previous page, To contents e.d. in kwijt. Je browser (*) pikt dat op, en voegt automagisch een balkje aan je scherm toe met extra knoppen, die je naar de de volgende, vorige, inhoud enz. leiden. Erg handig! (Zeker omdat GoT nu niet eens een next-knop kent, en enkel irritant kleine cijfertjes om te bladeren in de pagina's binnen een thread)

Suf voorbeeldje. Open een subpagina, en middels de Navigation Bar van je browser(*) kun je snel bladeren.

(*)
• Opera 7+ heeft deze feature standaard op "auto" staan: het springt automatisch aan als er links zijn opgegeven. Middles View -> Navigation bar te wijzigen.
• Mozilla/Netscape staat het standaard helaas uit, althans in mijn moz 1.4 die ik nog heb staan. In Moz1.4 kun je het wijzigen middels View->Show/Hide->Site Navigation Bar.
• ... Sja.. Internet Explorer... Die negeert het maar volkomen, v.z.i.w. geen manier om het te gebruiken. (Geheel verwacht eigenlijk :/)

Hm, dit zou uiteraard eigenlijk nog beter thuishoren in het React bugs&feature request forum. Toch weer jammer dan je niet kunt cross posten :)
Maar de FP zou er zeker ook van kunnen profiteren.

[ Voor 12% gewijzigd door Fuzzillogic op 16-02-2004 18:37 . Reden: "verkeerd" forum ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je dit nu voor de FP op Devtrack (the place to be voor al je feature- en bugmeldingen) meldt, dan gaat dit topic naar React Bugs en Featurerequests zodat crisp zijn licht erover kan laten schijnen :) .

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-11 11:42
offtopic:
Het staat inderdaad standaard af in Mozilla 1.6 dus het lijkt me dat het altijd standaard uitstaat.

Skat! Skat! Skat!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:16

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM