Toon posts:

Moederboord stuk door sdram?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Echt heel stom maar ik heb bij slecht zicht een sdram strip verkeerdom in het Asus moederbord gedrukt. Toen ik de computer aanzetten begon hij te piepen.

De strip heb ik er niet helemaal ingedrukt, hij bleef hangen op de plastic voetjes. Het moederboord ziet er dan ook niet beschadigt uit.

De strip geheugen heb ik getest in een ander pc en die werkt nog prima.

Is het moedeboord nu echt stuk ? Of kan ik er nog wat aan doen ?

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Neem eerst de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter maar eens door. En als dat niet werkt, dan kun je gerust dit topic weer een schop geven.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik zie niet in je startpost of je, nadat je het probleem had opgelost, het bordje nog hebt geprobeerd te starten (met het geheugen er goed in). Heb je dat geprobeerd?

• plastronneke
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-12-2010
héél misschien dat dit de beepcode was om even te melden dat er geen geheugen in je pc zat? of heb je deze ook al gechecked??? lees misschien eens wat in de guides die op dit forum staan ...

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Tevens handig om meer specs te vermelden en of het om een nieuwbouw ging of om een geheugenuitbreiding...

{signature}