Toon posts:

Business Objects zorgt voor corrupte FAT *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem:

P4 systeem
Windows NT4 SP6
standaard software zoals Office e.d. geinstalleerd

Zodra het programma Business Objects wordt geinstalleerd en je kijkt na de installatie op de C-schijf, zie je alleen een autoexec.bat. Het lijkt er op dat de TOC of FAT of hoe je het maar ook noemen wil helemaal leeg is. Windows draait gewoon en je kan gewoon dingen doen. Anders zou de verkenner ook niet opstarten.

Zodra je de pc opnieuw opstart loopt het hele systeem vast als een huis en ka je de boel opnieuw installeren.

Waar zou dit aan kunnen liggen? Niet zeggen dat het aan WinNT4 ligt, want op eerdere systemen draait deze config goed.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Titelaanpassing: ik vervang o.a. TOC even door FAT, ik dacht meteen aan een TOC in bijv. Word :D

Je hebt al even bij www.techsupport.businessobjects.com rondgeneusd neem ik aan? (Ik ga niet registreren om te kijken :P )

Verschijnt er wat in de event log? Daarnaast zou brakke hardware (of drivers) niet vreemd zijn; BO zou niets zo vervelends mogen doen met het bestandssysteem, lijkt me.

(Is het trouwens FAT of NTFS op die HDD? Het feit dat je een a.b hebt zegt al wel wat maar niet alles).

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 16-02-2004 18:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Was al wat aan het zoeken, maar nog niets in de Knowledge Exchange gevonden. Aangezien het hier om NT4 gaat is het op de HDD NTFS (NewTechnologyFileSystem zover ik weet). Ik ben het ook met je eens dat B.O dit niet met het FS mag doen, maar hij doet het wel...Wat bedoel je bij de weg met a.b?

Drivers e.d. zouden gewoon goed moeten werken. Er draaien wel veel zwaardere progies op een zelfde systeem, dus ik zou dit zeer raar vinden

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 19:08 ]