Toon posts:

Cardexpert GF2MX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag de bovenstaande kaart met twinview, TV-out en met 5,5ns Hyundai geheugen gekocht om mijn 3d prestaties op te vijzelen. Ik had een 4mb kaartje dat niets deed. Nu vraag ik me af of mijn behaalde 3d score bij 3dmark 2000 ligt aan de kaart of de processor. Mijn specs:

Celeron 266@333
128mb 133mhz cas 3 geheugen
Gf2MX geheugen@200mhz GPU@220mhz

Behaalde score is op 1024*768*16 maar 865, volgens mij is dat dus niet veel maar ja de score die ik had was op 640*800*16 maar 132 dus dat zit volgens mij wel goed. En o ja klopt het dat de kaart watr fletser beeld geeft, hij houd helaas de gamma instelling niet goed vast. Wie antwoord mij!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?? :)

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 15:02
Waar heb je hem vandaan?
ik zie heb niet in pricewatch
enne verwacht jij een (nuttige) reactie binnen 15 minuten? :P

This message was sent from a galaxy far, far away.

Verwijderd

Probeer je kaart stap voor stap te overklokken, niet meteen 200/220.
dan kan je pas zien tot hoe ver je kan gaan.

Verwijderd

Koop een snellere processor of duw er een Voodoo3 in ipv een GeForce 2 MX. Zoals je ziet in de ORB op madonion.com is de hoogste score van een Celeron 300 maar 903 3dmarks, dus zo dramatisch is het gezien de cel300 niet. Dus een nieuwe processor kopen

Verwijderd

Topicstarter
Ook wel bekend onder de naam Gainward, ik heb hem bij computerland vandaan en kreeg hem nog voor de HCC prijs van 433 gulden vandaan. Het is original imported by Hastec (van Diamond kaarten weet je wel). O ja die instelling is fabrieksstandaard. Ik kon kiezen tussen de gewone of de expertstandaard. Deze instelling is fabrieksgedefineerd, dus zal wel goed zitten. Hij kan tot 220/240 alleen dan wil 3d mark niet draaien.

Maaruh die 3d score ligt zeker aan de CPU. Maarja die wordt voor het einde van het jaar ook wel vervangen. Misschien als het geld er is een TB 1gig en anders een duron 700. Dat zal wel een paarduizend 3d marks wordeen hoop ik. Maar ja wat boeit jullie dat, als ik een antwoord mag graag! :)

Verwijderd

zitten er ook kabels bij ?????

Verwijderd

Topicstarter
Nee, maar wat voor kabels zouden dat dan moeten zijn voor een videokaart? De TV-out kabel? Nee die moet ik nog aanschaffen.

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

met onderstaande config haal ik 5600 3dmarks..

die kaar tis echt wel leuk hoor... draaikt super op 200/210 (mem/core)

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

Verwijderd

weet iemand ook waar je de Leadtek WinFast GeForce2 MX DH Pro kan halen !!!

• D-RiSe

D-RiSe

Kick the baby

http://tweakers.net/pricewatch.dsp?ProduktID=13398

pricewatch is niet zo ingewikkeld hoor

Verwijderd

goedkoper natuurlijk!!!

• D-RiSe

D-RiSe

Kick the baby

niet waarschijnlijk... dat ding is gewoon duur... kan me ook niet voorstellen dat iemand dat ding koopt.... enige verschil is de dvd software + de cardexpert is veeeeel sneller

• joost_e
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:31

joost_e

Aktief!

erm, ik denk dat je 3Dmark score wel wat hoger kan ja..

Met mijn vorige compu:
P2 266, 192M CL2, GF1 SDR
kwam ik op 2300 3D marks, dus daar ergens in de buurt moet jij ook wel kunnen komen

Verwijderd

nee hoor ook betere tv kwaliteit lees maar op
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14866
Pagina: 1