Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Verwijderd
De CPU of co-processor is kaduuk...is het enige andere dat ik kan verzinnen. Verschil tussen JPEG en GIF is natuurlijk de compressie. Daar heb je een werkende floating point processor voor nodig...heb het ook ooit eens gehad kan ik me herinneren.
Het is een cyrix bak. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 17:34:
De CPU of co-processor is kaduuk...is het enige andere dat ik kan verzinnen. Verschil tussen JPEG en GIF is natuurlijk de compressie. Daar heb je een werkende floating point processor voor nodig...heb het ook ooit eens gehad kan ik me herinneren.
Zo'n oude 233 of iets in die buurt is het.
Kan kloppen: kijk maar eens op de volgende link: Link. Dat geld alleen met een AMD CPU.Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 17:34:
hmmmm, dit begint ergens op te lijken. Vreemde is dat heel soms (meestal niet) plaatjes wel goed worden weergegeven. en dan laad je dezelfde pagina in een ander venster, en dat vern**kt hij het plaatje weer.
Als ik de plaatjes op sla en open in een ander programma is alles goed.
Als ik de plaatjes op sla en open in een ander programma is alles goed.
[ Voor 16% gewijzigd door Audi_S2 op 16-02-2004 17:43 ]