Geen bericht na bemiddeling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-09 12:08

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Situatie:
Afgelopen vrijdag rond 15:00 (13 februari) formulier ingevuld op http://bemiddelaar.tweakers.net De eerste keer heb ik mogelijk hotmail.nl ipv hotmail.com adres als afzender gebruikt (ik denk dit omdat ik geen bevestigingsmail heb gekregen). Daarop heb ik nogmaals het formulier ingevuld en opgestuurd gebruik makend van een ander e-mail adres. Toen kreeg ik wel direct een bevestigingsmailtje.

Probleem:
ik heb nooit meer iets gehoord op mijn poging tot bemiddeling. Ik heb ergens gelezen dat je niet binnen een uur een topic daarover mocht openen, maar ik neem aan dat ik dat na 3 dagen toch wel mag doen? Vooral omdat ik het mogelijk acht dat mijn klacht wel is afgehandeld, maar dat ik er gewoon niets van weet.
Heb dus af en toe wat meer geduld, je komt vanzelf aan de beurt (na een uur een topic op Lieve Adjes openen is niet helemaal geduld hebben zeg maar).
Vraag:
Is er iets met mijn klacht gedaan en zo ja, is er misschien gereageerd op het eerste (mogelijk foutieve adres) en weet ik daarom van niets? Als ik nog gewoon in de wachtrij sta is het ook prima, dan wacht ik nog gewoon een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Aangezien je het net voor het weekend verstuurd hebt kan het zijn dat er nog niet naar gekeken is. En drie dagen vind ik eerlijk gezegd nog een beetje kort dag om al te vragen of er iets is gebeurt, uit m'n eigen ervaring heb je binnen de week toch wel antwoord :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
December schreef op 16 februari 2004 @ 17:33:
Aangezien je het net voor het weekend verstuurd hebt kan het zijn dat er nog niet naar gekeken is. En drie dagen vind ik eerlijk gezegd nog een beetje kort dag om al te vragen of er iets is gebeurt, uit m'n eigen ervaring heb je binnen de week toch wel antwoord :)
Ik heb werkelijk geen idee of het een redelijke termijn is, het zou misschien handig zijn om de gemiddelde (of juist de maximum) wachttijd in de faq te vermelden. Ik denk echter dat het al afgehandeld is, maar dat er weer iets met het adres fout is gegaan. Even wachten is geen probleem, als je tenminste zeker weet dat je niet oneindig wacht :)
Edit: ik heb ook geen flauw benul van de orde van grootte van het aantal bemiddeling-aanvragen ze krijgen. Dus erg lastig om een inschatting te maken van het aantal dagen dat het moet duren. Het weekend leek me overigens een periode waarin de meeste aanvragen worden behandeld, maar daar kan ik natuurlijk naast zitten.

[ Voor 19% gewijzigd door T.T. op 16-02-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 18:02

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

er is inderdaad één bemiddelverzoek van je binnengekomen, volgens mij je tweede via een chello-mailadres

ik weet niet wat er met het eerdere is foutgegaan, maar die is inderdaad niet binnengekomen, ik zal het zelf even testen of er problemen bij het formulier zijn.
overigens wordt er standaard geen bevestiging gestuurd bij begin van een bemiddeling, wel als een Bemiddelaar resultaat kan melden.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Je eerste berichtje via hotmail is inderdaad niet binnen gekomen, en ik zie nu net je mailtje pas voor het eerst omdat ik afgelopen weekend eigenlijk niet in mijn bemiddelbox heb gekeken. Maar hij is er dus wel en je zult binnenkort van een van ons horen. :)

-=edit=-
Hoi RM-rf :P

[ Voor 7% gewijzigd door Renegade op 16-02-2004 17:43 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
RM-rf schreef op 16 februari 2004 @ 17:41:
volgens mij je tweede via een chello-mailadres
Dat klopt :)
overigens wordt er standaard geen bevestiging gestuurd bij begin van een bemiddeling, wel als een Bemiddelaar resultaat kan melden.
Ehmm, ik meende ergens gelezen te hebben dat ik een automatische ontvangst-bevestiging moest krijgen. Die heb ik dus inderdaad op mijn chello-adres gehad. Even kijken waar ik dat had gelezen...

edit; gevonden: Bemiddeling: er gaat wat veranderen
Je ontvangt altijd een bevestigingsmail bij een volledig ingevuld formulier.
Renegade schreef op 16 februari 2004 @ 17:42:
Je eerste berichtje via hotmail is inderdaad niet binnen gekomen, en ik zie nu net je mailtje pas voor het eerst omdat ik afgelopen weekend eigenlijk niet in mijn bemiddelbox heb gekeken. Maar hij is er dus wel en je zult binnenkort van een van ons horen. :)

-=edit=-
Hoi RM-rf :P
Geen probleem, ik wilde alleen even zeker weten dat alles de 2e keer wel goed was gegaan. Ik wacht rustig even af!

[ Voor 11% gewijzigd door T.T. op 16-02-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Een bevestiging lijkt me idd wel handig :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1