Generals schokt ernstig :(

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 11:22
Oke, ik ben dus bezig met generals maar als ik een tijdje speel dan staat et spel om de 10 sec steeds een sec stil :( Na een langere tijd spelen wordt het steeds erger en word de algehele framerate wel lager lijkt het. ( hapertjes komen steeds korter na elkaar ) DIT IS ZOOO FRUSTY :( Ik ben er nu al zo lang mee bezig en kan het niet meer uitstaan. Verder heb ik hier met GEEN EEN ander spel last van of ooit gehad. Verder zou mijn pc dit spel MAKKELIJK aan moeten kunnen.Vooral in 800x600 en low details/

Specs:

AMD2800+Barton@11x200=2100 + Zalman CNPS7000ACu
Asus A7V600 Bios1006
Club3d Radeon9500Pro + Zalman ZM80C-HP
512MB Pc3200/DDR400 van Twinmos Twister@400Mhz 2,3,3,8
Maxtor diamond max 9 120GB SATA
Maxtor diamond max 8 40GB ATA 133
Aopen 52x32x52 Chameleon
Liteon LTD-163 16x48 RPC1
Chieftec HPC-360-202 360 Watt PSU ( Stabiele volts )

Wat ik tot nu toe hep gedaan :
Reboot :P _/-\o_
Alle reso's geprobeert. Van laag tot hoog.
Ook de detail settings maken geen drol uit.
Nieuwe Videokaart drivers. Zowel omega, ati als DNA.
Chipset drivers reinstall en update
Met bios settings gespeeld. Mem timings fastwrite agp apperture PCI latency etc...
Bios flash van zowel mainboard als vidkaart.
Windows reinstall ( na elke andere driver ) :(
CDrom laadje open laten staan zoals hier: C&C: Generals schokt om de 11 seconden beschreven
Overclock verwijderd . alles op stock speeds
Netwerk kaart in de bios gedisabled ook zoals hier: C&C: Generals schokt om de 11 seconden beschreven . Maar dan in de vorm van een PCI kaart.
Drivers op performance mode gezet.
FSAA is zowieso uit AF ook.
geprobeerd met "+b" parameter
Sound Hardwareaccel Full en stapsgewijs uit
Vsync aan en uit gezet

Verder nog wel meer dingen geprobeert die andere fora's werden benoemd maar ik kom er ECHT niet meer uit en heb de search al 20x gebruikt en begin pijn in mn ogen te krijgen van het lezen van alle topics op zowel gathering.tweakers als andere |:( :X :/ :(

Wie o wie kan mij van dit probleem verlossen :*) ? want ik wordt gek. Tis gwoon echt niet speelbaar

edit:
Ook met EN zonder patches geprobeert , Toppie voor de snelle verplaatsing van mijn topic :) :D _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Pakjebakmeel op 16-02-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
Heb je de patches voor de game zelf geinstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
Zie startpost edit (over 10 sec) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 14:33

hayate666

zwaardfetisjist

Is dit alleen online of zowel online als in single player?

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Wat zijn de temps van je pc?
Vooral omdat je schrijft dat het na een tijdje spelen steeds erger word.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
@DeeJee: temps zijn ok. 34 idle en 39 stressed :)

@hayate666: Beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 15:33

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Controleer of beide schijven U-dma aan hebben staan
Zet de virus scanner uit (zie handleiding :P )

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
Hmmz, beide schijven UDMA aan :) Zal als ik thuis kom eens dat van de virusscanner proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
nog maar een x: heb je de game wel gepatched ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Lawtje.com schreef op 17 februari 2004 @ 19:54:
nog maar een x: heb je de game wel gepatched ?
Misschien moet je de kleine lettertjes even lezen ;)
edit:
Ook met EN zonder patches geprobeert

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't kan zijn omdat je misschien achterlijk veel eenheden aan het bouwen bent... mijn systeem is niet ietsie 'minder' dan dat van jou, maar het draait prima op 1024 x 768 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
Zelfs op 800x600 is het ernstig. Tis nu zelfs 1fps :(

ZOOO ONSPEELBAAR :( :( :( :( :(

HELP!!! en alleen bij generals. geen enkel ander spel :(

[ Voor 52% gewijzigd door Pakjebakmeel op 17-02-2004 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 14:33

hayate666

zwaardfetisjist

Heb je het spel zelf al eens opnieuw geinstalleerd?

edit: ik heb zelf wel eens gehad met een ander spel, dat ik niet de officiele drivers van mn Nvidia kaart gebruikte. (Omega heetten die geloof ik, de niet officiele) Toen liep een bepaald spel (memory fails me :P ) ook voor geen meter en met de officiele drivers wel. Misschien is dat het?

[ Voor 82% gewijzigd door hayate666 op 18-02-2004 12:08 ]

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
Reboot
;) het spel ook =/ tis nu zo erg dat et onspeelbaar is :(

[ Voor 14% gewijzigd door Pakjebakmeel op 18-02-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nog de originele drivers ergens heb liggen, kan je eens proberen om naar een oudere versie te reverten... ik had ook soortgelijke problemen met BF1942, maar nadat ik een oudere driver instaleerde deed alles het weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net zoals jij ook een radeon 9500 pro en heb hetzelfde probleem gehad
Het was namelijk een combinatie van factoren ,denk ik. Heb oudere drivers erbij gepakt en en stuk lager gaan zitten met de via drivers toen was het probleem opgelost.

vga drivers------ ATI 3.5
via drivers------- 4 in45

Inmiddels ati4.3 en via 4in 53 en geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
Tevergeeft geporbeert =/ iig bedankt voor de reacties. Ik geeft het op en speel wel red alert 2 :(

• Hican
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2022

Hican

hican.net

Hoezo dat, je computer moet dat spel makkelijk aan kunnen. Ik denk zelf dat het aan je videokaart ligt. Ik heb een AMD Athlon XP 1800+ met 1024 DDR (PC2100) en Generals draait erg smoooth op 1152x768!

Ik zou even proberen met wat nieuwe drivers voor je vid card (ik heb zelf trouwens een GeForce 4 Ti4200 64mb) en anders even met een nieuwe kaart testen. Een klant bij onze computerzaak had dit ook een keer... nieuwe vid card erin en werken!

Hican.net | IT Blog about all that is interesting.

• Pakjebakmeel
Waarom zou het aan mijn vidkaart liggen? Mijn kaart trekt tot nu toe alle spellen . Vaak is een 9500Pro nog een stukje sneller dan een 4200 :? Of bedoel je dat niet?

Andere kaart heb ik zo snel niet. Iig geen kaart waar het niet op schokt :) Het dichtsbijzijnde dat ik heb is een Matrox g200 :P Het is natuurlijk wel bezopen om een andere videokaart te nemen alleen omdat 1 spelletje het niet goed doet :( Lijkt me als het een confilct is met mijn kaart dat er dan wel een fix voor is na 7 updates. Ook software lijkt me geen issue aangezien alles wel 6x opnieuw is geinstalleerd.

Heb nu trouwens een nieuw probleem, als ik generals installeer werkt alles perfect. Zodra ik dan zero hour installeer wil Generals niet meer opstarten met de melding dat er een serious conflict is wat veroorzaakt kan worden door mogelijk overheated hardware :? 36graden.

Ik weet het niet meer hoor .... :(

• Hican
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2022

Hican

hican.net

Pakjebakmeel schreef op 19 februari 2004 @ 12:54:
Waarom zou het aan mijn vidkaart liggen? Mijn kaart trekt tot nu toe alle spellen . Vaak is een 9500Pro nog een stukje sneller dan een 4200 :? Of bedoel je dat niet?
dat bedoelde ik idd niet :) ik bedoel dat het gewoon echt aan je vid card kan liggen, oftewel... hij kan niet samenwerken met generals. Generals snapt misschien jou vid card niet. Mijn huisgenoot heeft een 9800pro en generals draait vloeiend bij hem, maar hij heeft het probleem dat wanneer hij in het menu zit of in de lobby en hij beweegt zijn muis niet voor langer dan 15seconden dan "bevriest" zijn hele computer :( Die 9500 is idd sneller dan mijn 4200, maar het gaat denk ik gewoon om de kaart zelf (chipset?) dat die niet door generals gesnapt word.
Andere kaart heb ik zo snel niet. Iig geen kaart waar het niet op schokt :) Het dichtsbijzijnde dat ik heb is een Matrox g200 :P Het is natuurlijk wel bezopen om een andere videokaart te nemen alleen omdat 1 spelletje het niet goed doet :( Lijkt me als het een confilct is met mijn kaart dat er dan wel een fix voor is na 7 updates. Ook software lijkt me geen issue aangezien alles wel 6x opnieuw is geinstalleerd.

Heb nu trouwens een nieuw probleem, als ik generals installeer werkt alles perfect. Zodra ik dan zero hour installeer wil Generals niet meer opstarten met de melding dat er een serious conflict is wat veroorzaakt kan worden door mogelijk overheated hardware :? 36graden.

Ik weet het niet meer hoor .... :(
misschien heb je iets anders draaien wat een conflict geeft met generals? Doe een hele verse instal en zet naast Windows (XP?) alleen generals er op (en zero hour) en kijk dan even of het dan wel werkt.

Hican.net | IT Blog about all that is interesting.

• Pakjebakmeel
Reboot
Chipset drivers reinstall en update
Met bios settings gespeeld. Mem timings fastwrite agp apperture PCI latency etc...
Bios flash van zowel mainboard als vidkaart.
Windows reinstall ( na elke andere driver )

Verwijderd

goh ik ben niet de enige met dit probleem. Ik heb precies hetzelfde als hierboven beschreven, maar dan met een Asus 9800XT/TVD. Alle spellen draaien super en alles op zn best, maar generals schokt bij acties! Ik heb ook alles opnieuw geinstalled; OS, drivers van complete PC, generals patches etc etc. Maar nog steeds schokken :'( :'( . Ik ben ten einde raad. Het enige wat ik nog kan proberen is oudere drivers, maarja dan moet je die wel hebben.

• Pakjebakmeel
Ceedeetje die je bijgeleverd hep gekregen :) maar ik heb het niet alleen bij actie hoor, het begint gwoon standaard na een minuutje of 10 en dan kap ik er maar mee. Maakt niet uit hoeveel units ik heb of dat er actie is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dus indentiek hetzelfde probleem met generals.
Ook al die dingen geprobeerd niks werkte...

Heb je al een oplossing gevonden Pakjebakmeel ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
Ik heb de hoop opgegeven. Heb inmiddels een nieuw mobo ed, dus zal nog wel eens proberen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat weten hoe het loopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe loopt het ?
Ben razend benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
cd is d00d :( :( ben nu een backup aan het downloaden. Ik laat het echt weten :)

Het schijnt nu allemaal ok te werken. Alleen zullen we er nooit achter komen waar het door is gekomen. Alleen mijn monitor en t0b0 zijn zoon beetje hetzelfde gebleven . Voor de rest is bijna alles anders... :X

[ Voor 58% gewijzigd door Pakjebakmeel op 15-12-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel raar, want ik had gelezen op de site van westwood dat het kwam door een comflict met het mobo :s

Arg, ik ga dan nog maar eens kijken wat er scheelt

Damn, wil dat spel spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
t0b0

Ik heb WEL een ander mobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom vind ik het juist raar dat het nu wel goed draaid bij je :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
Schijnbaar wil het spel toch niet helemaal lekker lopen op bepaalde chipset's/mobo's.. Dit heb ik vaak ook met EA games. NFSU ed. Onverklaarbare schokjes en hapertjes terwijl de pc het zou moeten trekken en je een dikke 3dMark kan neerzetten.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pakjebakmeel schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:08:
Schijnbaar wil het spel toch niet helemaal lekker lopen op bepaalde chipset's/mobo's.. Dit heb ik vaak ook met EA games. NFSU ed. Onverklaarbare schokjes en hapertjes terwijl de pc het zou moeten trekken en je een dikke 3dMark kan neerzetten.. :/
Ach joh ik kan er mee leven, heb een X800 XT-PE (Omage Radeon Catalyst 2.5 Drivers) in een 3.0ghz Intel systeem met 1,5g aan DDR (Crosair Twinx) en ZELFS dan schokt Generals!
Volgens mij ligt dat puur aan het gebruik van de 3D engine en de drivers van je videokaart, dezelfde engine is ook gebruikt voor LOTR battle for middle earth (SAGE ENGINE)
Ook dit spel schokt bij mij, terwijl ik met 3Dmark2005 met gemak over de 11.000 punten kom!

Linkje: Hetzelfde probleem in Battle for middle earth, misschien dat je daar een oplossing in vindt?
[rml]"[ PC] Battle for Middle Earth extreem tra..."[/rml]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Some here, 3.0 gig, 1 gig geheugen , 9800 XT 256 MB en nog schokken, maar zoals al is vermeld is het een conflict hoogstwaarschijnlijk met combi mobo en chipset

En EA is gewoon te lui om er een simpele patch voor uit te brengen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:39:
Some here, 3.0 gig, 1 gig geheugen , 9800 XT 256 MB en nog schokken, maar zoals al is vermeld is het een conflict hoogstwaarschijnlijk met combi mobo en chipset

Wat voor mobo heb je dan?
Ik een MSI 865PE Neo2-FIS2R

Trouwens, met mijn 9600XT had ik er niet veel problemen mee.
Net als met mijn FX5900-XT, helemaal neits no problemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een MSI 875P neo fisher enz... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine gok dat het dus aan het mobo ligt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:39:

Zie mobo stukje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff weer leven in blazen.. Hebben jullie al een oplossing??

Want ik heb er ook last van:

AMD XP-M @ 2500MHz
1024MB DDR CORSAIR CL2-2-2-5 Dual Channel
FX5900 @ 5950U
Asus A7N8X Deluxe

Ook dit systeem zou het makkelijk moeten doen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilcodl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-06 21:35
Zoals velen heb ik ook last van dit probleem. Mijn systeemeigenschappen zijn:

- AMD Athlon XP 2800+
- 512 MB DDR PC3200
- Asus Radeon 9200SE 128 mb videokaart
- Ook een Asus A7N8X-E Deluxe moederbord

Ik heb de nieuwste bios versie, patch, chipset drivers en videokaart driver van Ati.
Ook heb ik mijn virusscanner uitgezet en fast write control uit gezet, maar dit mocht niet baten.

Het spel begint na een tijdje te schokken als ik tegen 3 hard army's speel. Het lijkt wel of mijn processor het niet kan trekken, maar 2800+ moet toch genoeg zijn lijkt mij?

P.S. Ik heb dit probleem bij Generals en Zero Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het bij ongeveer 3 a 4 hard enemy's.. Maar dan wordt het juist pas leuk! 8)7 Misschien een

beetje een rare fix maar het helpt behoorlijk:
Een NO-CD crack gebruiken, ja ik weet het, tis vaag.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 16:36

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:12:
Ik heb het bij ongeveer 3 a 4 hard enemy's.. Maar dan wordt het juist pas leuk! 8)7 Misschien een

beetje een rare fix maar het helpt behoorlijk:
Een NO-CD crack gebruiken, ja ik weet het, tis vaag.. 8)7
Lijkt me dan een conflict met je drive waar de cdrom inzit. Misschien ide controller die niet lekker werkt met hdd en die drive samen ofzo. of misschien leest de drive de cd algemeen niet zo lekker, komt ook weleens voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik weet het niet meer.. Ik heb een iso van de cd gemaakt en dan komt het probleem ook voor.. 8)7 Maar met een NO-CD niet?? Misschien leest ie tijdens het spelen dan steeds ofso, iets anders kan ik ook niet bedenken!

Ik heb ook nog met andere cd rom station geprobeert en werkt ook niet, zijn beide Plextors.. 1 draait op UDMA66 en andere op UDMA33, dus lijkt me ook oke.. Dit is ook de enige game die dit doet!

Nou ja, maakt me ook allemaal niet uit, ik gebruik wel een NO-CD.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilcodl
Ik gebruik een No-cd crack, maar dan schokt het spel ook.
Ik heb Zero Hour ook nog geinstalleerd op de pc van mijn ouders, dit zijn de spec's:

- AMD Sempron 2200+
- Asus A7V600X-X
- 256 mb ram
- Asus Radeon 9250 128 mb

Op die pc precies hetzelfde probleem.

Zou het niet gewoon kunnen dat bij ongeveer 3 hard enemy's de processor het allemaal niet meer kan berekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, het zou wel kunnen maar toch lijkt me het een vreemd probleem.. Dat bij mij een NO-CD werkt vind ik ook wel vreemd, maar het werkt nog steeds! :)

Wel fuck dat ze er zelf niks aan doen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
Misschien toch iets met die cd te maken? Wacht/laad tijden? Probeer eens met Daemon tools ipv een fysieke cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:03:
Nou ik weet het niet meer.. Ik heb een iso van de cd gemaakt en dan komt het probleem ook voor.. 8)7 Maar met een NO-CD niet?? Misschien leest ie tijdens het spelen dan steeds ofso, iets anders kan ik ook niet bedenken!

Ik heb ook nog met andere cd rom station geprobeert en werkt ook niet, zijn beide Plextors.. 1 draait op UDMA66 en andere op UDMA33, dus lijkt me ook oke.. Dit is ook de enige game die dit doet!

Nou ja, maakt me ook allemaal niet uit, ik gebruik wel een NO-CD.. :X
Zie dit, ik had er al een ISO van gemaakt en dat hielp dus ook niet.. Maar ik ben tevreden met mijn NO-CD crackje.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 19:38
Welke map speel je? Het ligt vaak ook aan een (multiplayer-map) heb ik ondervonden.
Als het geen standaard map is die je speelt, probeer dan eerst eens een standaard map te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
Ik had zeker weten ook in single player mappen.. :/ helaas nu niet meer te reproduceren ivm mijn nieuwe hardware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohw haha, ik heb alleen maar standaard mappen.. Zijn er ook nog andere dan? Dan ga ik nu maar es wat mappen downloaden.. Ik denk dat ik ook maar es op zoek ga naar Act of War: Direct Action!

Zijn al zo lang geen goeie strat games meer uitgekomen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook met zero hour, de meeste maps draaien goed. maar Twilight Flame bijv. die draait echt shit! bij een andere kameraad (6800 non-ultra vga, ik heb GT) draait bij hem super (hij heeft amd 64 3200, ik p4 3.0 ghz 1mb cache) bij mij draait is dus shit.

Ik denk dat het eerder aan het spel zelf ligt, en anders aan cpu verder zijn zijn specs en mijne exact gelijk.

Dit is zeer bagger idd van EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 23:17
Ik heb alleen last van schokkend beeld wanneer ik met 6, 7 andere hard enemies ga spelen. Op een gegeven moment hebben ze allemaal een boel units rond lopen en heb ik hier ook last van, voor de rest draait hij goed.

Dit op een 3500+, 6800 GT, 1 gig ram pc3200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, heb je bijna zelfde specs als ik alleen heb ik dus p4 3.0.. maar dat is toch belachlijk dat je zo'n wreed zware cpu nodig hebt voor zo'n lullig rts game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 23:17
Misschien is het wel een memory leak ofzo?

Ik haal in bijvoorbeeld CS:S Stress test een mooie 106 FPS. En dan in een al wat oudere (notabene nog DX 8.1 game) krijg je zoiets. Nu ik er over nadenk draait Generals op deze pc eigenlijk gelijk als op mijn oude 2.6 Ghz met 512 MB en een FX 5200. En ook ik heb hem gepatched naar de laatste versie (voor Zero Hour is dat 1.03).

Hij draait niet onspeelbaar, maar het is gewoon te gek voor woorden dat hij in verhouding tot mijn spullen zo slecht draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb enkel generals en spreek dus niet van ZH

Ik heb het dus dat om de 10 sec het beeld gewoon freezed voor 1 sec en dan weer doorgaat.

Zelfs het intro filmpje stotterd dat het verrekt!!! 8)7
Dit na dat in het begin de verschillende beelden door elkaar beginnen te vloeien...

mobo 875P Neo-FISR MSI
1024 MB 333Mhz Apacer @ dual channel
120 Gig 7500 RPM maxtor
P4 2.6Ghz @ 3.0 Ghz
Win XP met SP 2
ALLE drivers up to date ( bios,GPU,MOBO,enz)
=====

Je gaat toch niet zeggen dat het daarmee niet draait :(

belangrijke update
================
Ik heb een zwaar vermoeden dat het met de geluidskaart te maken heeft.
Ik ben hier aan het onderzoeken of dit het ook is ( voor namelijk creative kaarten ) Die zowat iedereen dus heeft.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 16:13:
Ik heb enkel generals en spreek dus niet van ZH

Ik heb het dus dat om de 10 sec het beeld gewoon freezed voor 1 sec en dan weer doorgaat.

Zelfs het intro filmpje stotterd dat het verrekt!!! 8)7
Dit na dat in het begin de verschillende beelden door elkaar beginnen te vloeien...

mobo 875P Neo-FISR MSI
1024 MB 333Mhz Apacer @ dual channel
120 Gig 7500 RPM maxtor
P4 2.6Ghz @ 3.0 Ghz
Win XP met SP 2
ALLE drivers up to date ( bios,GPU,MOBO,enz)
=====

Je gaat toch niet zeggen dat het daarmee niet draait :(

belangrijke update
================
Ik heb een zwaar vermoeden dat het met de geluidskaart te maken heeft.
Ik ben hier aan het onderzoeken of dit het ook is ( voor namelijk creative kaarten ) Die zowat iedereen dus heeft.
Nou ja, dan gaat dat helaas niet op dus.. Ik heb een nVidia Soundstorm, en ik heb er helaas ook last van,, :( Maar toch suc6 met je onderzoek! ;) Misschien zijn er problemen met geluidskaarten met eigen processor, zoals de Soundstorm en Audigy's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus niet... heb de geluidskaart volledig uitgeschadeld via apparaatbeheer. En nog is de verrekte "stutter" probleem ( reeds heel bekend in USA ). En het rare is dat dit stotter probleem 3x NIET is voorgekomen gewoon random tijdens een keer proberen... daarvoor stotterde hij en na die 3x deed hij het weer... dus nu snap ik er helemaal niks meer van... ik geef het op...

Werkelijk alle hardware en software dingen geprobeert, je kan het zo breed niet bedenken of ik heb het gedaan... nee dit is gewoon mission impossible voor mensen met het 1 sec / 10 sec freeze probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom ga ik denk ik ook maar over op Act of War: Direct Action..

Ik ben nu een (demo >:) ) aan het downloaden.. :X En dan zie ik wel of het leuk is, zo ja en ik heb geen 1/10 sec freeze probleem dan wil ik het wel kopen! Want dit slaat echt alles.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:30
edit: was al genoemd

[ Voor 92% gewijzigd door elgringo op 27-03-2005 10:39 ]

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilcodl
Generals werkt goed bij mij met no cd crack. Maar zero hour doet dat niet met een no cd crack. Wat ook vreemd is: In Zero Hour speelt twilight flame bagger, maar homeland alliance speelt goed, zonder schokken, terwijl ik evenveel enemy's heb.. :? zou het dan aan de map's kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 16:36

aapelite

Do the kirby!

wilcodl schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:32:
Generals werkt goed bij mij met no cd crack. Maar zero hour doet dat niet met een no cd crack. Wat ook vreemd is: In Zero Hour speelt twilight flame bagger, maar homeland alliance speelt goed, zonder schokken, terwijl ik evenveel enemy's heb.. :? zou het dan aan de map's kunnen liggen?
Er is wataangepast in de maps, misschien dat ze wel het oppervlak wat hebben veranderd maar de computer zijn routes enzo niet waardoor er rare conflicten onstaan en je pc dus onnodig gaat schokken. Denk dat er dan weinig aan te doen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilcodl
Wat heeft de topic starter hieraan? Weinig lijkt me. In het volg graag alleen nuttig reageren

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 16:25
Even een hele lompe schop hier..

Ik heb exact hetzelfde probleem, is hier inmiddels al iets op gevonden? Ik heb de first decade edition, en kan niet echt een update vinden voor ZH.

Specs: P4 3.2Ghz / 2GB DDRII Dual Channel / 7800 GT 256

Is er al iemand verder gekomen hiermee?
Pagina: 1