Verwijderd
lijkt me niet, is drie minuten later gepost. de kans dat je na 2-3 minuten nog een fipo hebt lijkt me nogal klein.
en ik vind die post stiekum wel grappig eigenlijk
en ik vind die post stiekum wel grappig eigenlijk
Dat valt best mee/tegen hoor en ookal zou hij 'te laat zijn', dan kon het nog wel als firstpost bedoelt zijn. Maar zelf zou ik het niet als firstpost beoordelen, hoogstens als overbodig, al is het wel enigszins grappig te noemen. Maar dat zou ook aan de user kunnen liggen, als ik weet dat iemand altijd doelt op firstposts ligt het uiteraard andersVerwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 17:06:
lijkt me niet, is drie minuten later gepost. de kans dat je na 2-3 minuten nog een fipo hebt lijkt me nogal klein.
The devil is in the details.
Slaat nergens op en is wat mij betreft niet grappig. Heeft wel wat van een snelle grap/kreet die je naar fipo in irritante vorm kunt herleiden. Mijn nederige modblik ziet er slechts een overbodige reactie in. Maar ik heb dan ook helaas geen gevoel voor humor.
Ach soms best wel hoorKeX schreef op 16 februari 2004 @ 17:17:
Slaat nergens op en is wat mij betreft niet grappig. Heeft wel wat van een snelle grap/kreet die je naar fipo in irritante vorm kunt herleiden. Mijn nederige modblik ziet er slechts een overbodige reactie in. Maar ik heb dan ook helaas geen gevoel voor humor.
* Delerium deelt deze quote.KeX schreef op 16 februari 2004 @ 17:17:
Maar ik heb dan ook helaas geen gevoel voor humor.
Post staat op 0 nu, niets meer aan doen
Ik vind hem in zekere zin wel grappig en ook mij lijkt +1 Grappig de juiste score. Maar aangezien hij bijna naar de 2 toe neigde (1,44) heb ik er toch maar even een -1 Overgewaardeerd aan uitgedeeld.
Same here, hij staat nu op +0.95, hopelijk blijft iedereen er nu vanaf
The devil is in the details.
Ook al is het een first post, dan mag ie toch nog maar "slechts" naar 0 toe, (zie faq). Maar een 0 lijkt me wel voldoende, wat is er in hemelsnaam grappig aan de Vobis?
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Volgens mij wordt Vobis geassocieerd met een wannebe computerwinkel, maar het toch net niet is. Ik hoop voor Tweakers.net dat zij niet met Vonis in zee gaan, want in Duitsland gaat het niet goed met het concern. Vobis Aachen heeft afgelopen week zijn deuren moeten sluiten vanwege slechte bedrijfsresultaten (hebben flink veel verlies geleden) en die zaak in Aken was geen kleine winkel
.

Vobis Nederland heeft ook nogal wat problemen gekend trouwens:
Anyway, ik kan toch ook weinig grappigs in de betreffende opmerking zien. Met de beste wil van de wereld kan ik me nog wel voorstellen dat er mensen zijn bij wie de mondhoeken eventjes omhoog gaan wijzen, maar dan nog vind ik het geen 1 score waard. Het is een reactie die werkelijk niets toevoegt aan 't hele verhaal, dat op zich toch vrij serieus is. Wat mij betreft dan ook een 0 overbodig als eindstand: ik persoonlijk zal het zinnetje echt niet missen. Tikje omlaag dus.Paradigit Computers BV strategische partner ViComputer
Ruim 20 ex-Vobis franchisenemers met winkels verspreid over heel Nederland, hebben hun krachten gebundeld en gaan vanaf heden zelfstandig verder onder de naam “ViCOMPUTER”. Hiermee komt een einde aan de jarenlange ontevredenheid over de prestaties van voormalig franchisegever Vobis Microcomputer BV.
“Vi” betekent letterlijk “kracht”, en juist dat hebben de voormalig Vobis franchisenemers de afgelopen maanden gezamenlijk getoond. De tijd is voor hen aangebroken om gezamenlijk een nieuwe krachtige landelijke computerketen op te zetten. De franchisenemers hebben op 15 april 2003, middels een juridische procedure, hun overeenkomsten opgezegd en daarmee collectief alle banden met voormalig franchisegever Vobis Microcomputer BV verbroken. Zij hebben vanaf dat moment besloten vooruit te kijken en hun energie gestoken in het bouwen aan een zelfstandige organisatie.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Pagina: 1