[XP] Locken met Winlogo + L

Pagina: 1
Acties:

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Als ik lock met windows toets + L dan krijg ik tegenwoordig het "klassieke" aanmeld venster...

Deze

Afbeeldingslocatie: http://www.msnwar.com/Tutorials/Images/LockWindowsXP.jpg.

Graag wil ik de originele terug... het Welcome scherm dus.

Ik kan het niet aanpassen onder User Account --> The way users log on and off..
Mogelijk dat er iets in het register is aangepast door mij een tijd terug maar ik kan niet meer achterhalen wat. Iemand die de reg sleutel heeft om dit weer terug te zetten?

Bij Aanmelden etc krijg ik wel het Welcome scherm. Alleen niet bij Locken dus...

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Fast user switching aanzetten, dan kom je in principe op het welcome scherm als je win+l doet :)

• ViNyL
  • Niet online
Dat kan niet, als ik het opsla, springt het vinkje weer weg doordat het in het registry aanpast is :(

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-05 17:26
Vraagje, hoe fix ik dat, ik vind 't inlog scherm wat ik nu heb zo vervelend :P Hoe kom ik aan die?

|>

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Simon schreef op 16 februari 2004 @ 16:45:
Vraagje, hoe fix ik dat, ik vind 't inlog scherm wat ik nu heb zo vervelend :P Hoe kom ik aan die?
klassieke login? gebruikers accounts, en dan 'manier waarop gebruikers zich aanmelden wijzigen' kiezen (of 'change the way users log on or off'), daar kan je het in principe instellen :)
ViNyL schreef op 16 februari 2004 @ 16:47:
@Simon:Waar slaat dat op dan? Ik heb in het register iets veranderd en weet niet hoe het terug moet, ik weet het wel (user accounts , change the way users logon) maar dat werkt niet.

Als je nix nuttigs te melden hebt waarom reageer je dan? Ga in de HK spelen ofzo.
iets vriendelijker kan toch ook wel? iedereen is vrij een vraag te stellen hoor :)

[ Voor 51% gewijzigd door G33rt op 16-02-2004 16:48 . Reden: typo ]

• ViNyL
  • Niet online
@Simon:Waar slaat dat op dan? Ik heb in het register iets veranderd en weet niet hoe het terug moet, ik weet het wel (user accounts , change the way users logon) maar dat werkt niet.

Als je nix nuttigs te melden hebt waarom reageer je dan? Ga in de HK spelen ofzo.

// Hij bedoelt het niet als vraag, meer als "ViNyL weet het niet, zoekt niet maar vraagt direct raak op Tweakers".

[ Voor 21% gewijzigd door ViNyL op 16-02-2004 16:49 ]

• Kpz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-05 15:32

Kpz

ViNyL schreef op 16 februari 2004 @ 16:47:// Hij bedoelt het niet als vraag, meer als "ViNyL weet het niet, zoekt niet maar vraagt direct raak op Tweakers".
ehm zoals ik het lees niet :P

• ViNyL
  • Niet online
Hmm nevermind, ben nogal lang wakker dus lezen kan ik ook niet meer :(

Excuus :D

Maar als ik het antwoord op mijn vraag heb heeft hij ook het antwoord op zijn vraag... ;)

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-05 17:26
ViNyL schreef op 16 februari 2004 @ 16:47:

// Hij bedoelt het niet als vraag, meer als "ViNyL weet het niet, zoekt niet maar vraagt direct raak op Tweakers".
Voordat jij me vriendelijk en heel lief afzeikt, ik vind die afgrijselijke layout vervelend, en als ik hier niet eens maar mag vragen in een gerelateerd topic hoe ik er af kom... dan weet ik het ook niet meer... maar nofi, maar je kan wel normaal reageren...

|>

• ViNyL
  • Niet online
ViNyL schreef op 16 februari 2004 @ 16:55:
Hmm nevermind, ben nogal lang wakker dus lezen kan ik ook niet meer :(

Excuus :D

Maar als ik het antwoord op mijn vraag heb heeft hij ook het antwoord op zijn vraag... ;)
:z

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Blijven we even vriendelijk tegen elkaar - ga nu ook even geen smilies gebruiken die verkeerd uit te leggen zijn :)

Verwijderd

Start --> Instellingen --> Configuartie Scherm

Gebruikeraccounts

• ViNyL
  • Niet online
Nope, in het register het een en ander aangepast en nu kan ik het daar wel neerzetten maar opgeslagen wordt het niet :(.. Dit omdat in het register "hard" staat dat het welcome scherm niet mag..

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kijk eens of er in 'HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer' toevallig een key staat 'NoWelcomeScreen' met waarde 1. Zet die eens op nul of haal deze eens weg ? Geeft dat het gewenste effect ?

[ Voor 5% gewijzigd door sanfranjake op 17-02-2004 15:41 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1