Ik vond Command and Conquer Classic (dus voor Windows 95) in de kast, en ik dacht, yes... wat te doen deze vakantie, dus ik CD in de gleuf... hij boot netjes, was ik al blij om, maar de installatie geeft dit aan:
Rare vond ik wel, onder Windows 98 doet ie het gewoon wel, ff namelijk getest, om me geheugen op te frissen.
Dus mijn vraag:
Hoe kan ik deze super goede game, toch aan de praat krijgen onder Windows 2000, zonder te hoeven overstappen naar Windows XP *mensen zeggen dat alles daar onder draait.... maar ik haat XP* en als je denkt dat hij onder XP ook niet zal draaien, daar ook graag oplossing voor, want een vriend die wil het ook graag weten
Alvast bedankt.
Kortom ik kan C&C dus niet installeren onder Windows 2000, maar wil het wel spelen, omdat C&C gewoon nog steeds de beste game is uit de gehele Command and Conquer serie.Windows 5.0 is currently running. This version of Command & Conquer is a Windows 95 only product.
Rare vond ik wel, onder Windows 98 doet ie het gewoon wel, ff namelijk getest, om me geheugen op te frissen.
Dus mijn vraag:
Hoe kan ik deze super goede game, toch aan de praat krijgen onder Windows 2000, zonder te hoeven overstappen naar Windows XP *mensen zeggen dat alles daar onder draait.... maar ik haat XP* en als je denkt dat hij onder XP ook niet zal draaien, daar ook graag oplossing voor, want een vriend die wil het ook graag weten
Alvast bedankt.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 16:34 . Reden: *te vroeg op verstuur gedrukt* ]