Ik kwam thuis uit school zette me pc aan ga rustig zitten kijk naar het post screen en zie opeens allemaal rode getallen en dingen.Ik kijk wat beter en wat blijkt de alle voltlijne worden niet meer aangegeven en temperaturen ook niet.Ik reboot, hopend dat het weggaat, maar nee hoor, dus ik besluit bios te clearen ook geen resultaat.
Het rare is dat fanspeed sensoren wel gewoon werken en alles doorsturen.
Nu is mijn vraag weet iemand mss waar dit aan ligt, dat ie geen info mee doorgeeft en ik kan het maar slecht geloven dat de sensoren plotseling dood zijn ik deed niks anders dan hem aanzetten.
Ik heb al gezocht in het grote 8rda+ topic alles doorspit ben het niet tegengekomen (mss heb ik er wel overheen gekeken is mega groot topic), heb ook verder de search gebruitk maar ik kon niets dergelijks vinden, ook nog wat gegoogled, ook niks.
Kan iemand me helpen?, zoniet breng ik hem gewoon terug naar Alternate.
Sys specs:
Amd Athlon XP Barton 2500+ (@11x210=2310 mhz= 3200+)
Epox 8rda+ rev 1.1
256 mb pc 2700
Gf3 ti 200
Het rare is dat fanspeed sensoren wel gewoon werken en alles doorsturen.
Nu is mijn vraag weet iemand mss waar dit aan ligt, dat ie geen info mee doorgeeft en ik kan het maar slecht geloven dat de sensoren plotseling dood zijn ik deed niks anders dan hem aanzetten.
Ik heb al gezocht in het grote 8rda+ topic alles doorspit ben het niet tegengekomen (mss heb ik er wel overheen gekeken is mega groot topic), heb ook verder de search gebruitk maar ik kon niets dergelijks vinden, ook nog wat gegoogled, ook niks.
Kan iemand me helpen?, zoniet breng ik hem gewoon terug naar Alternate.
Sys specs:
Amd Athlon XP Barton 2500+ (@11x210=2310 mhz= 3200+)
Epox 8rda+ rev 1.1
256 mb pc 2700
Gf3 ti 200