Toon posts:

Groupwise 6 client en Outlook 2003 client

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was vandaag de webbased groupwise van school beu en had toen het geweldige idee om de GRoupwise 6 client maar te installeren.
Nu is het probleem dus dat Outlook 2003 niet meer gaat werken en Groupwise 6 wel.
Groupwise 6 deinstalleren en opnieuw installeren van office 2003 heeft geen effect.

Iemand hier ervaring mee of een nuttig advies?

Bericht in logboek:
Faulting application outlook.exe, version 11.0.5510.0, stamp 3f1380f0, faulting module msmapi32.dll, version 11.0.5601.0, stamp 3f2cc673, debug? 0, fault address 0x000293d6.

Bij het openen van Outlook 2003 komt Notify naar voren

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 14:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is al verholpen. Van de week startte Windows XP niet meer op wat dus heeft geleid tot een herinstallatie. Echte oplossing is er dus nog steeds niet maar ik begin er iig voorlopig niet meer aan om Outlook 2003 en Groupwise 6 op 1 pc te installeren.
Voor zover ik het heb kunnen vinden gebruiken ze allebei iets hetzelfde(windows Messaging gok ik) wat het dus verpest.

Verwijderd

Topicstarter
Toch nog een oplossing voor het probleem.
Configuratiescherm -> Mail ->Profiles.

Onderin staat dan When starting Outlook, use this profile.
Staat na installatie van Groupwise standaard op Novell, even wijzigen in Outlook en het werkt.

topic closed :)

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:06

McMiGHtY

- burp -

Je kan ook de plugin voor Groupwise gebruiken in je Outlook. Kun je naar een Groupwise Office connecten. Zoek op www.novell.com naar Outlook Plugin

Verwijderd

dat komt omdat je mapi.dll in system32 overschrijft

Verwijderd

McMiGHtY schreef op 25 maart 2004 @ 20:46:
Je kan ook de plugin voor Groupwise gebruiken in je Outlook. Kun je naar een Groupwise Office connecten. Zoek op www.novell.com naar Outlook Plugin
De groupwise plugin voor outlook word met versie 6 automatisch meegeinstalleerd. Daarom gaat het dus fout, want de outlookplugin werkt NIET met oulook 2003. Wel met outlook 97,98, 2000 en XP (zelf getest).
Pagina: 1