[MSN] Contactlijst opslaan

Pagina: 1
Acties:

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-09 18:53
Hoi,

Momenteel gebruik ik Windows XP SP1 met MSN 6.1.0207 en MSN Plus 2.54.74.
Nu wil ik een ander emailadres gaan gebruiken, maar heb geen zin om al mn 40 contacts 1 voor 1 weer te gaan toevoegen. Nu heb ik even gezocht en kwam er achter dat er bij "Contactpersonen -> contactpersonenlijst opslaan..." Die mogelijkheid bestond. Het probleem bij mij nu is dat ik geen "opslaan als" schermpje krijg :?

Ik dacht eerst dat hij hem misschien naar de installatiemap als .txt wegschreef ofzo maar daarin kon ik ook nix vinden. Ook heb ik Plus! uninstalled misschien dat dat er invloed op had, maar nog steeds geen "opslaan als schermpje" Ook zou ik het fijn vinden dat mn contacts in Outlook Express kwamen te staan (bij MSN 4.7, die standaard bij XP zit was dit wel automatisch het geval) Iemand een oplossing om mn contactpersonenlijst op te slaan?

[ Voor 6% gewijzigd door Magnolia op 16-02-2004 16:20 ]

Ontspan.

• Peter Keller
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Bij mij biedt de computer aan de lijst in Mijn Documenten op te slaan met als extensie .ctt. Dus is er bij jou toch iets vreemds aan de hand

Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 10,5 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Voor je eerste probleem heb ik geen oplossing. Je tweede echter wel :) . Bij de opties heb je een tabblad Privacy. Ergens onderaan staat de optie 'Dit is een openbare computer, dus sla mijn adresboek hier niet op'. Haal het vinkje dat daarvoor staat weg, en dan zouden je contacten weer in OE moeten komen te staan.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-08 23:26

IEF

Why so serious?

ik zou gewoon msn er helemaal af gooien,
onder plus! je preferences opslaan,

vervolgens opnieuw installeren,
dan contact list opslaan.
(desnoods op een andere pc)

vervolgens gewoon weer fijn msn installeren, plus! erachteraan,
inloggen, en prefs van plus! / contactlist importeren

probleem opgelost :)

• Vurabes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-02 12:02

Vurabes

Homo Sapiens Informaticus

Ik had hetzelfde probleem. Bij mij was het ontstaan doordat ik de Mijn documenten map naar een andere fysieke locatie had gewijzigd met TweakUI. Als dat bij jou ook het geval is zou je kunnen proberen om die fysieke locatie tijdelijk terug te zetten op de oorspronkelijke waarde.

[ Voor 1% gewijzigd door Vurabes op 16-02-2004 16:31 . Reden: Typfout ]

On a clear day you can C#

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-09 18:53
Bedankt! idd het klopte, ik heb 2 partities en "Mijn Documenten" naar de D:\ verplaatst, toen ik hem weer ff op standaard zetten kon ik gewoon mijn lijstje opslaan. Problem solved

Ontspan.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Mocht iemand dit nog eens terugvinden, niet als spam bedoeld : De gratis versie van trillian downloaden en beide accounts toevoegen. De contactlists worden dan automatisch gelijk gemaakt voor beide accounts :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1