Insanus sum
Volgens mij heb je 'm dan niet in de winkel gekocht (kan natuurlijk wel hoor)...
Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Ik zou er geen probleem van maken als ik hem niet in de winkel had gekocht! Nee serieus, ik heb hem in de winkel gekocht! Wat is trouwens avatar?
Insanus sum
Terug gaan naar de winkel, sowieso alle gegevens over je aankoop bewaren (bonnetje enzo).. Als ze je daar niet willen helpen (V&D ofzo.. vraag me af of ze daar wel weten wat een cd-key is
) moet je ff een mailtje sturen naar ID over misbruik van je CD-key... Mischien wordt dan uitgezocht wie die cd-key gebruikt en moet 1 van jullie aantonen wie het orgineel heeft (hint.. aankoopbewijzen ed)...
iig SUC6....
iig SUC6....
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
Wellicht dat de cd key zo in de winkel leesbaar was en iemand hem overgeschreven heeft zonder het spel te kopen... ?
Huh? de key word toch niet meer gecontroleerd? Ik dacht dat ID de keycheck had uitgeschakeld, juist door dit soort praktijken, legale versies werden geweigerd omdat iemand de cd key had overgeschreven (er werden zelfs cd doosjes gejat alleen voor de code)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Had ik ook.
Dan heb je gewoon een typefout gemaakt en dat die key wel goed lijkt voor het spel als je hem in typt.
Gewoon effe opnieuw invoeren dus.
Dan heb je gewoon een typefout gemaakt en dat die key wel goed lijkt voor het spel als je hem in typt.
Gewoon effe opnieuw invoeren dus.
Je hebt gelijk! Hijwas niet zo goed leesbaar, een letter althans... Dus ik had alle letters geprobeerd maar ik was de cijfers vergeten, bleek het natuurlijk een 3 te zijn!
Insanus sum
Dat doe ik zodra ik thuis ben! Heb thuis al wat gespeeld, ben afgeslacht met de mededeling dat ik nog maar moest oefenen op botjes!
Maar ik blijf oefenen!
Insanus sum
Pagina: 1