Toon posts:

Gezocht, Muis aanwijsprogje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie ow wie weet er een programma waar je je de acties die maakt met je muis en toetsenbord op kan laten slaan. En dat het programma het daarna voor je uitvoert?

Bijv, de muis staat precies in het midden, dan ga ik 7 cm naar links, vanaf daar zoveel naar rechts, dan typ ik wat vervolgens muis zoveel naar onder.. ect ect ..

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-08 16:49

KatirZan

Wandelende orgaanzak

En wat heeft het nut van dit programma?

Wabbawabbawabbawabba

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 21:13

TeeDee

CQB 241

KatirZan schreef op 16 februari 2004 @ 16:06:
En wat heeft het nut van dit programma?
Dat maakt toch niet uit?

On-topic;
Al gegoogled op mouse tracker, mouse kilometer tracker etc. etc.?

edit:
Anders lees ik even goed :) Dacht dat je op wilde meten hoeveel km's je muis afgelegd had :)

[ Voor 24% gewijzigd door TeeDee op 16-02-2004 16:18 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-08 20:13
Ik neem aan dat je macro's wil opnemen? Zijn programma's genoeg voor. Zoek anders daar even op met google. Heb er zelf geen ervaring mee in ieder geval.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gewoon het automatiseren. Ik moet als ik mn computer opstart vrij veel handelingen doen, En nu zoek ik een programma, dat automatisch voor me kan uitvoeren. Inloggen op andere pc's automatisch dingen doen je kent het wel.. Gewoon met 1 knop op de knop alles gedaan hebben :)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-09 17:27

Hu9o

Schokkend

Ik heb ooit ook eens zo'n proggie geinstalleerd. Was iets met easy..... ohja easy macro's zo hete het, maar nooit echt gebruikt.

offtopic:
knop op de knop :? :p

[ Voor 20% gewijzigd door Hu9o op 16-02-2004 16:16 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Topicstarter
Yo thanks ik zoek het ff uit
Pagina: 1