Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Ok het volgende van o2 heb je de xda waarop je dus de functinaliteit hebt van een pda in combinatie met de mogelijkheid om hem als gms te gebruiken. Daarnaast is handsfree geen optie maar een verplichting zit veel in de auto dus tomtom oid zal er ook aan gekoppeld gaan worden.

Wie helpt mij uit de brand want zie af en toe de bomen niet meer door het bos

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 07:48

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

wat is je vraag ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

whocarez schreef op 16 februari 2004 @ 15:57:
Ok het volgende van o2 heb je de xda waarop je dus de functinaliteit hebt van een pda in combinatie met de mogelijkheid om hem als gms te gebruiken. Daarnaast is handsfree geen optie maar een verplichting zit veel in de auto dus tomtom oid zal er ook aan gekoppeld gaan worden.

Wie helpt mij uit de brand want zie af en toe de bomen niet meer door het bos
kortom je zoekt een pda met zowel gps als gsm functionaliteit of? (probeer eens een zin te maken ;))

edit:
anders denk bv. eens aan de Qtec 2020 gsm/gprs:
http://www.pdashop.nl/product/2739

[ Voor 8% gewijzigd door Gully op 16-02-2004 16:40 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je vergeet een vraag te stellen volgens mij :)

Verwijderd

ik zie de bomen in het bos niet in je vraag.

op welke os draait dit systeem ??????
en ik denk als het een afwijkende os is dat tomtom er niet op zal gaan komen dan hadden ze net zo goed voor symbian 60 een navi systeem kunnen ontwikkelen.

• Bigs
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 17:31:
ik zie de bomen in het bos niet in je vraag.

op welke os draait dit systeem ??????
en ik denk als het een afwijkende os is dat tomtom er niet op zal gaan komen dan hadden ze net zo goed voor symbian 60 een navi systeem kunnen ontwikkelen.
De vraag is niet duidelijk, maar jouw antwoord nog onduidelijker :) Wie heeft over een afwijkend OS? De xda draait toch altijd Pocket PC? En symbian 60 bestaat niet, alleen series 60 van Nokia, wat gebaseerd is op Symbian, maar dat heeft hier helemaal niks mee te maken.

FF duidelijkheid scheppen in het topic :Y)

Verwijderd

sorry had hoofd er niet bij |:(

• whocarez
Ik zal de vraag herschrijven, ik zoek dus een pda waar ik mee kan bellen, me route mee kan plannen en me agenda bij kan houden. Dus er zal pocket pc op moeten komen te staan.

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:37
whocarez schreef op 17 februari 2004 @ 08:55:
Ik zal de vraag herschrijven, ik zoek dus een pda waar ik mee kan bellen, me route mee kan plannen en me agenda bij kan houden. Dus er zal pocket pc op moeten komen te staan.
PalmOS biedt ook die functionaliteiten dus je laatste zin is onzin. Desondanks ben ik ook voorstander van het Windows mobile 2003 OS. Ik heb nu de MDA II van T-Mobile en het doet wat het moet doen. Jij moet voor navigeren gewoon een pocket pc kopen met een 400 MHz processor, mogelijkheid om SD/CF kaarten in te pluggen/ GPS muis aan kunnen sluiten via CF/SD/Connector aan de onderkant.

Voor GSM hebben bij besloten om die MDA II te nemen (cq Qtec), omdat als je de audiovox module zou nemen dan kun je niet via je speaker/mic lullen van je PDA. Dan moet je die headphone inpluggen.
Een nadeel vind ik alleen dat de speaker blikkerig overkomt.

Een goede referentiepunt is www.pdashop.nl

[ Voor 16% gewijzigd door mabarto op 17-02-2004 09:07 ]

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• whocarez
En hoe is het geregeld met een carkit, ben er tot nu toe maar 1 tegen gekomen de rest is allemaal een headset oid

• Bigs
  • Niet online
Als je echt alles in 1 wil is de XDA echt de enige optie volgens mij.

• mabarto
whocarez schreef op 17 februari 2004 @ 11:30:
En hoe is het geregeld met een carkit, ben er tot nu toe maar 1 tegen gekomen de rest is allemaal een headset oid
Op de website van de fabrikant vind je carkits. In ieder geval heeft de MDA speakerphone, maar de kwaliteit van de speaker is niet echt lekker.

• mabarto
Pagina: 1