Maten bracket-hole's van CPU's

Pagina: 1
Acties:

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 23:53

Silentpuma

To much mind...

Topicstarter
De GoT search en Google konden geen goed antwoord vinden op mijn vraag. Ik ben bezig een waterblok te maken en ben op zoek naar de maten tussen de gaten waarop het bracket wordt vastgezet, dus op het moederbord. Weet iemand waar de dimensions voor een Socket A, socket 478, socket 754/939/940 en misschien al die van de Socket 775 (Prescott) bracket te vinden zijn?
Ik had dacht ik eens gehoord dat de Socket 478 75mm x 90mm is maar of dit waar is?? :?

Use the Search Luke...

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

waarom wil je het voor al die sockets weten? neem toch aan dat je het voor een bepaalde processor wil gaan maken?

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

Topicstarter
MikeyMan schreef op 16 februari 2004 @ 15:58:
waarom wil je het voor al die sockets weten? neem toch aan dat je het voor een bepaalde processor wil gaan maken?
Klopt, maar ik wil graag het blok zo maken dat deze universeel is en dus op iedere socket past. Het blok zelf wordt iets kleiner dan het kleinste bracket van die hierboven genoemde sockets. Het deksel wordt vervangbaar en die kan ik dan voor iedere socket passend maken.
En de eerder gegeven link geeft alleen de specificaties van de Socket zelf, niet de moutinghole's van het bracket op het moederbord en DIE wil ik graag weten... :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Silentpuma op 16-02-2004 16:12 ]

Use the Search Luke...

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dan vind je ze in de ATX specificaties. (google).
VOlgens mij is de laatste ATX specificatie, versie 2.03
Dit omdat Cases daar dus ook supports moeten hebben zitten om de druk van die mounting holes op te vangen.
Je zou dus ook een design van een mainboard tray op kunnen zoeken, dat zou je vraag ook moeten beantwoorden.

[ Voor 51% gewijzigd door KillerAce_NL op 17-02-2004 11:29 ]

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

Topicstarter
Kijk daar hebben we wat aan :p Thnx man!

Use the Search Luke...

Pagina: 1