Toon posts:

[CMS] SourceForge.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mocht blijkbaar niet in WP, hoop dat het hier op z'n plek is en zou anders iemand me kunnen vertellen waar ik deze vraag kwijt kan?

-----------------------------------------------------------------------------

Kan iemand mij een CMS aanraden voor gebruik op SourceForge.net? Ik zoek géén portal-achtige CMS zoals PostNuke of Xoops maar iets waarin ik op en gestructureerde manier pagina's in kan hangen.
De meeste CMS'en draaien niet op de SourceForge.net servers gezien de oude PHP versie (4.1.x) en het feit dat standaard de sessionpath niet altijd naar dezelfde locatie wijst.
Het liefst gebruik ik een CMS waar ik zo weinig mogelijk aan hoef te doen, ik wil me liever op de code van het projects zelf richten.

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Off-topic:
Aan welk sf project ben je bezig?

On-topic:
Wil je een enorme site opzetten of iets bescheidens? Je kunt ook proberen te achterhalen wat andere sf projecten gebruiken.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Move W&G -> Software Algemeen

Heeft weinig met Webdesign noch Graphics te maken.

----

Persoonlijk zou ik het gewoon html houden overigens.. Tenzij je met een heel team samen wilt gaan werken is een CMS een beetje overbodig :)

[ Voor 48% gewijzigd door Bosmonster op 16-02-2004 16:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bosmonster schreef op 16 februari 2004 @ 16:01:Persoonlijk zou ik het gewoon html houden overigens.. Tenzij je met een heel team samen wilt gaan werken is een CMS een beetje overbodig :)
Als ik van plan was alles alleen te doen had ik 't niet op Sourceforge.net willen zetten ;) De voornaamste reden van gebruik van een CMS is dus dat ik uiteindelijk niet alle webcontent in m'n eentje bij ga houden. Ook het feit dat je voor het uploaden naar de SF servers via SSH moet gaan maakt een CMS erg praktisch.
Het gaat (off-topic) overigens om meerdere projecten, pluginsetup, pobs en ditto. Als een CMS geschikt is wil ik 'm ook voor de projecten spirit gaan gebruiken echter is die beslissing niet volledig aan mij.