Allereerst mijn excuses voor het vorige topic dat ik heb geopend met mijn 'relatief kort durende' zoektocht naar Assembler boeken. Nu heb ik daarna wat zitten, nee liggen, nadenken, en kwam ik tot de conclusie dat als ik nog wat wil hebben aan mijn Assembler/Assembly progsels, dat ik beter kan gaan beginnen op het x86-64 platform. Wrom dat? Da's nieuw. * RSpliet roept ala Bert Visser "Wow, Roy, vertel meer. Ik Hang aan je lippen!"
.
Vandaar dus dit topic. Helaas wil ik een boek in boekvorm (duh) en niet in PDF/e-book vorm, wat dus het gigantische document op AMD.com een volledige no-go maakt. Wat kan ik gebruiken om x86-64 instructies te leren. Welke boeken zijn geschikt? Zijn er uberhaupt nu al boeken over? Zijn er leuke tutorials die ik tot er naslag in boekvorm is, kan gebruiken?
Oja, en zijn er goede uitleggen over wat ik wel en niet moet verwachten van Assembly (jaja, dat t erg moeilijk is weet ik wel, maar PHP van alleen een naslagwerk leren ook
)?
Vandaar dus dit topic. Helaas wil ik een boek in boekvorm (duh) en niet in PDF/e-book vorm, wat dus het gigantische document op AMD.com een volledige no-go maakt. Wat kan ik gebruiken om x86-64 instructies te leren. Welke boeken zijn geschikt? Zijn er uberhaupt nu al boeken over? Zijn er leuke tutorials die ik tot er naslag in boekvorm is, kan gebruiken?
Oja, en zijn er goede uitleggen over wat ik wel en niet moet verwachten van Assembly (jaja, dat t erg moeilijk is weet ik wel, maar PHP van alleen een naslagwerk leren ook
[ Voor 11% gewijzigd door RSpliet op 16-02-2004 15:44 ]
Schaadt het niet, dan baat het niet