Toon posts:

Adobe Photoshop cs

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu adobe photoshop cs. Maar ik weet niet echt hoe ik ermee moet werken. Ik heb op internet al gezocht of ik ergens informatie kon vinden over het maken van een logo in photoshop. Zou iemand mij kunnen helpen of een site geven waar staat hoe ik een logo kan maken.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

http://adobe-photoshop.pagina.nl/ staan genoeg links naar tutorials. Ook een Google search op photoshop logo tutorial zal je een flink eind op weg helpen. Succes.

edit: hai kids :w

[ Voor 6% gewijzigd door Remy op 16-02-2004 15:42 ]

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

da's een tamelijk duur pakket dat je hebt aangeschaft zonder dat je weet hoe je het moet gebruiken :?

ik denk dat hier en hier wel wat tussen zit

edit: spuit 11 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 15:38 . Reden: spuit 11 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
[google=photoshop tutorial]
[search=photoshop tutorial]

daar zou je al een eind mee kunnen komen :)

er zijn vele, vele tutorials voor programma's als photoshop, dus met goed zoeken zou het moeten lukken. waar heb je zelf naar gezocht zoals je zei?

edit:
:w ReemF

[ Voor 6% gewijzigd door G33rt op 16-02-2004 15:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze software geleend van iemand. Maar ik had bij google gezocht op logo maken in photoshop. maar ik zal effe kijken op de sites. ;)

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Use the search luke :P

maarja, het kwaad is al geschied en dan kan je netzogoed een goed antwoord geven:
mijn persoonlijke favoriet: http://www.good-tutorials.com/

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

Ik zit er zelf over te denken om te switchen van Jasc Paintshop Pro 8 ---> Adobe Photoshop.

Maar hoe groot is de overstap, ...zal ik veel opnieuw moeten leren?
Met Paintshop Pro 8 kan ik goed overweg met layers, masks e.d.
Werkt Photoshop totaal anders dan Paintshop Pro?

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 15:45:
Ik zit er zelf over te denken om te switchen van Jasc Paintshop Pro 8 ---> Adobe Photoshop.

Maar hoe groot is de overstap, ...zal ik veel opnieuw moeten leren?
Met Paintshop Pro 8 kan ik goed overweg met layers, masks e.d.
Werkt Photoshop totaal anders dan Paintshop Pro?
in principe werkt het beide vrijwel hetzelfde, het enige wat een drempel kan zijn zijn de lokatie en benamingen van bepaalde functies en sneltoetsen (maar die zijn in CS in te stellen).

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Wolfje666
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

Het grote voordeel van PS is dat je zelf je favo menu's/applets kan instellen.
Weet niet of dit ook in JPP8 zit (nooit mee gewerkt).

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Verwijderd

Wolfje666 schreef op 16 februari 2004 @ 16:01:
Het grote voordeel van PS is dat je zelf je favo menu's/applets kan instellen.
Weet niet of dit ook in JPP8 zit (nooit mee gewerkt).
Als je bedoelt customizing..ja dat kan. En in de nieuwe versie kun je alle toolbars verplaatsen. Maar dat laatste vind ik niet zo handig.
Ik was laatst weer kwaad geworden toen 1 van mijn toolbars weer verdwenen was. Te snel geklikt of zo.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Bij photoshop wordt toch netjes een handleiding geleverd als je hem koopt? Voor de rest zijn er echt heeeeel veel tutorial sites te vinden -> google is your friend.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad schijnt (ik gebruik geen photoshop :P ) er een beste handleiding mee te komen, verder zijn er op het web zat tutorials en handleidingen te vinden. Een logo maken is niet anders dan een andere tekening; en de zaken die niet gelijk zijn zijn weer niet photoshop-only maar algemene principes. Begin er mee dat je als het even kan, geen bitmap maar vectoren gebruikt.
Een tijdje meelezen met de mensen in Webdesign & Graphics zal ook interessant kunnen zijn.

Maar ik geloof dat er al zat tips zijn gegeven :)

Een Photoshop vs paintshop topic kan vast leuk zijn, al lijkt me dat beter in WG passen: mail de mods daar even als iemand dat leuk zou vinden :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.