Ik ben aan het proberen om op mijn netwerk de kerio mailserver te installeren, maar het lukt niet echt. Op 6 pc's draait win 98 op 3 xp-pro en op 3 andere xp home. Momenteel hebben de pc's en de server nog een dynamisch ip-adres.
Wat ik wil:
berichten twee hotmail accounts moeten op alle pc's te openen zijn (dus alle berichten ontvagen).
De mail van een mail account moet op alle pc's te openen zijn.
Er moet mailverkeer mogelijk zijn tussen de pc's via de server.
De pc's moeten zelf ook nog een of twee mailaccounts kunnen openen, het liefst via de mailserver(ivm wegvallen internetverbinding).
Nu snap ik alleen erg weinig van kerio mailserver. Ik zie nergens hoe ik het moet configureren voor een hotmail account. Ook zie ik nergens hoe ik met een dynamisch ip-adres de boel moet configureren.
In eerdere topics heb ik al zien staan dat het allemaal erg simpel zou moeten zijn.
Maar ik mis een duidelijke uitleg met voorbeelden.
Wat ik wil:
berichten twee hotmail accounts moeten op alle pc's te openen zijn (dus alle berichten ontvagen).
De mail van een mail account moet op alle pc's te openen zijn.
Er moet mailverkeer mogelijk zijn tussen de pc's via de server.
De pc's moeten zelf ook nog een of twee mailaccounts kunnen openen, het liefst via de mailserver(ivm wegvallen internetverbinding).
Nu snap ik alleen erg weinig van kerio mailserver. Ik zie nergens hoe ik het moet configureren voor een hotmail account. Ook zie ik nergens hoe ik met een dynamisch ip-adres de boel moet configureren.
In eerdere topics heb ik al zien staan dat het allemaal erg simpel zou moeten zijn.
Maar ik mis een duidelijke uitleg met voorbeelden.
It takes 2 2 make 1