Toon posts:

Keyboard Problemen in Counter-Strike

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel zegt heb ik problemen met mijn keyboard in CS.

Het probleem lijkt alleen te liggen bij CS aangezien andere spellen en applicaties het wel doen..

Even wat meer over mijn probleem... Als ik wil typen in CS, dus dmv de chat optie standaard "t" kan ik een paar dingen niet doen, ik denk dat het aan mn instellingen van mnkeyboard ligt maar ik kan het fout hebben..

Als ik gedurende het typen in het spel op spatie druk krijg ik er een automatische "k" achteraan, druk ik nogmaals op de spatie krijg ik "kk", ergvreemd.. ook als ik backspace wil gebruiken krijg ik een "y" ipv dat mijn tekens weggehaald worden.. erg irritant.. ik heb er een screenshot van gemaakt en ook van mijn Keyboard layout.. als iemand meer info nodig heeft van wat dan ook, let me know...

- Probleem in CS - eerst de spatie, daarna helemaal achteraan de poging tot backspace -
Afbeeldingslocatie: http://www.energyonline.net/cs.JPG

- Keyboard Settings -
Afbeeldingslocatie: http://www.energyonline.net/keyboard1.JPG

Ik heb de search gebruikt maar dit probleem lijkt niet voorte komen, misschien dat iemand een idee heeft waar het aan kan liggen...

Bij mijn vorige keyboard had ik dit probleem niet.. Ik heb sinds een paar dagen een Compaq keyboard (een zwart metalic uitvoering), maaraangezien het probleem alleen in CS ligt lijkt me niet dat het keyboard zelf kapot is maar meer een softwarematig probleem..

Nog even de PC specs.. je weet maar nooit

AMD XP 2500+
ATI Radeon 9500 PRO 128MB
SB Audigy
EPOX 8RDA mobo

[ Voor 187% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 15:05 ]

• Hellie112
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
mischien dat dit het probleem is.
CS ondersteunt alleen 1 of andere amerikaanse toetsenbord.
want ik heb hier een duits toetsenbord en dat wil ook niet werken met de duitse toetsencombinatie.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vrijwel elke keyboard setting overgenomen van een vriend van mij waar et wel werkt, en alsnog krijg ik de vreemde zooi in CS, spatie = k en kk etc :(

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Wlke OS heb je, dat speelt ook een rol. Ik heb ook een keer problemen gehad met 98, deze waren opgelost in XP.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:01
Mischien heeft dit er enigzins mee te maken: met zo'n heel hip toetsenbord zoals ik heb kan je natuurlijk ook je mediaplayer en browser etc mee besturen. Hartstikke leuk, todat je lekker aan CS'en bent en je een muziekje stop zet in verband met met spannend stukje. Dus plot je vrolijk op de stop knop, dropt die gelijk je wapen. Dat soort dingen heb ik nogal vaak met die "mediakeys". Mischien dat iemand hiervoor zo snel een oplossing weet?

Keyboard: KeySonic ACK-711WK
Keyboard input settings: Dutch, United States, International

[ Voor 4% gewijzigd door Jappo112 op 16-02-2004 19:59 ]