Volgens mij voldoe ik wel aan deze eisen en zou ik graag toegang krijgen tot bedoelde subfora. (En klik gelijk ff [HK] aanAls je toegang wilt krijgen tot deze forums, hoef je alleen maar te laten zien dat je geïnteresseerd bent in computers en randapparatuur. SG en NSTM krijg je namelijk vanzelf te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-forums geplaatst hebt.
Volgens mij moet je om HK-XS aan te vragen nog altijd in SeM zijn 
Hoe het zit met de SG & NTSM access.. Je zou ze moeten zien als het goed is.. Je bent afgelopen maand op de 14e geregistreerd, en het is nu de 16e, dat zijn dus 33 dagen.
Hoe het zit met de SG & NTSM access.. Je zou ze moeten zien als het goed is.. Je bent afgelopen maand op de 14e geregistreerd, en het is nu de 16e, dat zijn dus 33 dagen.
edit:
Misschien is het ook nog handig om deze mededeling te lezen
, je zit namelijk nog niet in de correcte range van 1 < 70.000 
Misschien is het ook nog handig om deze mededeling te lezen
[ Voor 34% gewijzigd door pasta op 16-02-2004 15:00 ]
Signature
klopt allemaal, maar access tot SG & NTSM gaat toch automatisch?
HK-XS en je edit gaat over HK, ik snap dat dat bij mij (nog) niet aan de orde is
HK-XS en je edit gaat over HK, ik snap dat dat bij mij (nog) niet aan de orde is
[ Voor 3% gewijzigd door X-Lars op 16-02-2004 15:02 ]
Ja, die access gaat automatisch, maar het script dat dat moet regelen draait niet realtime, maar slechts één keer per dag. Dus als je inderdaad aan de vereisten voldoet, dan zal de access vannacht wel geregeld gaan worden
.
[ Voor 1% gewijzigd door Harm op 16-02-2004 15:02 . Reden: BTW ]
Hmm, zo te zien voldoe je inderdaad aan de > 30 dagen en > 50 techposts als ik in de admin kijk, maar inderdaad toch nog geen SG/NSTM rechten.
Inderdaad loopt dat script maar een keer per dag. Maar die ene dag zou het niet moeten zijn; dan zou het gister moeten zijn gebeurd. Dus even op iemand wachten die de juiste knopjes heeft om verder te kijken
Of ik tel verkeerd
Inderdaad loopt dat script maar een keer per dag. Maar die ene dag zou het niet moeten zijn; dan zou het gister moeten zijn gebeurd. Dus even op iemand wachten die de juiste knopjes heeft om verder te kijken
Of ik tel verkeerd
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
ok prima, ik zie het dan vanzelf wel. omdat de 30 dagen (of evt. de maand) 2/3 dagen voorbij zijn, dacht ik, ik meld het even, misschien is er ergens iets fout gegaan. als het 14-2-2005 nog niet zover is, kick ik dit topic wel weer
edit:
te langzaam...
te langzaam...

[ Voor 93% gewijzigd door pasta op 16-02-2004 15:07 ]
Signature
Zou het niet kunnen dat het bewuste scriptje niet meer draait (we hebben immers pas wat serverprobleempjes gehad
)
-> Serverdude in de titel gefrot
Voor HK-Acces zie: [rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-70.000***[/rml]
-> Serverdude in de titel gefrot
Voor HK-Acces zie: [rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-70.000***[/rml]
[ Voor 22% gewijzigd door Jaymz op 16-02-2004 15:41 ]
OK, ik heb het even aan ACM gevraagd.
Nu blijkt het zo te zijn dat het script een aantal dag niet heeft gedraait, een dag of 8 ofzo om precies te zijn.
Je bent op dit moment 33 dagen geregistreerd, aangezien je 30 dagen geregistreerd moet zijn voor SG toegang, en 50 postings moet hebben, voldeed je 7 dagen geleden wel aan de 2e eis, maar niet aan de eerste.
Als het goed is zal het scriptje vanavond weer draaien, en dan krijg je automatisch toegang.
Als dat niet werkt, kun je
een mailtje sturen
(Daar is 'ie dol op namelijk
)
Nu blijkt het zo te zijn dat het script een aantal dag niet heeft gedraait, een dag of 8 ofzo om precies te zijn.
Je bent op dit moment 33 dagen geregistreerd, aangezien je 30 dagen geregistreerd moet zijn voor SG toegang, en 50 postings moet hebben, voldeed je 7 dagen geleden wel aan de 2e eis, maar niet aan de eerste.
Als het goed is zal het scriptje vanavond weer draaien, en dan krijg je automatisch toegang.
Als dat niet werkt, kun je

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
ok! bedankt voor alle moeite, misschien is het handig om alle mensen die toevallig de afgelopen dagen hetzelfde gehad hebben als ik te mailen ofzo? ach, ik ga ervan uit dat het script gewoon num_of_days_registered > 30 checkt en dan neemt-ie natuurlijk iedereen automatisch mee, never mind
Euh.... op GoT kom je toch voor de techfora 
Wat boeit dan een dagje ofzo geen SG/NSTM
Wat boeit dan een dagje ofzo geen SG/NSTM
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
offtopic:
@Arno: het gaat natuurlijk ook niet om 1 dag, het gaat erom of ik (en anderen) überhaupt toegang krijg:
[quote]X-Lars schreef op 16 februari 2004 @ 15:05:
ok prima, ik zie het dan vanzelf wel. omdat de 30 dagen (of evt. de maand) 2/3 dagen voorbij zijn, dacht ik, ik meld het even, misschien is er ergens iets fout gegaan. als het 14-2-2005 nog niet zover is, kick ik dit topic wel weer ;)[/quote]
waarom werkt de quote-functie niet in offtopic modus
@Arno: het gaat natuurlijk ook niet om 1 dag, het gaat erom of ik (en anderen) überhaupt toegang krijg:
[quote]X-Lars schreef op 16 februari 2004 @ 15:05:
ok prima, ik zie het dan vanzelf wel. omdat de 30 dagen (of evt. de maand) 2/3 dagen voorbij zijn, dacht ik, ik meld het even, misschien is er ergens iets fout gegaan. als het 14-2-2005 nog niet zover is, kick ik dit topic wel weer ;)[/quote]
waarom werkt de quote-functie niet in offtopic modus
Dat doet 'ie ook ja, al is het wel wat slordig dat de serverdudes niet wisten dat die cronjob daar draaideX-Lars schreef op 16 februari 2004 @ 18:37:
ok! bedankt voor alle moeite, misschien is het handig om alle mensen die toevallig de afgelopen dagen hetzelfde gehad hebben als ik te mailen ofzo? ach, ik ga ervan uit dat het script gewoon num_of_days_registered > 30 checkt en dan neemt-ie natuurlijk iedereen automatisch mee, never mind
Maargoed, no harm done
Ik zal trouwens je ff handmatig SG toegang geven, dan kun je er gelijk heen huppelen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
ehhrrmm.. hoe kan ik hier nou niet cliché op antwoorden..
toch bedankt, moto-moi
Je doet net alsof het je heilige doel is om in SG te komen, en alsof het dat vooral voor iedereen is. Ik mag toch hopen dat het allebei niet waar isX-Lars schreef op 16 februari 2004 @ 18:37:
ok! bedankt voor alle moeite, misschien is het handig om alle mensen die toevallig de afgelopen dagen hetzelfde gehad hebben als ik te mailen ofzo?

Integendeel, ik probeerde ook al aan Arno duidelijk te maken dat ik het alleen maar even postte om te checken of er misschien ergens iets fout is gegaan. In een FAQ las ik dat de eis voor toegang tot deze fora 30 dagen geregistreerd staan en minimaal 50 posts geplaatst in de tech-fora is. Omdat deze eisen zo gestandardiseerd leken dacht ik dat die toegang vast automatisch verleend zou worden. Hetgeen ook het geval bleek te zijn, voor mij en voor anderen. En omdat het in mijn geval "fout" is gegaan leek het mij netjes om iedereen die deze toegang de afgelopen 8 dagen ofzo niet is verleend daarvan op de hoogte te stellen in het geval die toegang niet automatisch verleend zou worden (niet zeker wetende dat dat automatisch gebeurt). Het is toch normaal om gebruikers na deze 30 dagen even te melden dat deze fora vanaf dat moment voor hen toegankelijk zijn?curry684 schreef op 17 februari 2004 @ 01:01:
[...] Je doet net alsof het je heilige doel is om in SG te komen, en alsof het dat vooral voor iedereen is. Ik mag toch hopen dat het allebei niet waar is
Mijn post was voornamelijk in het belang van GoT in het algemeen. Dat doe ik wel vaker en ik vind het jammer dat ik dan verkeerd begrepen wordt. Ik denk dat er dan over bovenstaand geintje heen wordt gelezen ("als het 14-2-2005 nog niet zover is, kick ik dit topic wel weer"), waaruit toch wel blijkt dat het voor mij geen zaak op leven en dood is om die fora in te mogen. Zo, hopelijk ben ik nu duidelijk

Zet het niet in zo'n dramatische ondertoon. Lars bedoeld het alleen maar goed.curry684 schreef op 17 februari 2004 @ 01:01:
[...]
Je doet net alsof het je heilige doel is om in SG te komen, en alsof het dat vooral voor iedereen is. Ik mag toch hopen dat het allebei niet waar is
Oh ik maak er zeker geen drama van, ik vind alleen de combinatie van z'n beweringen vreemdSilent Thunder schreef op 17 februari 2004 @ 12:58:
[...]
Zet het niet in zo'n dramatische ondertoon. Lars bedoeld het alleen maar goed.
"Ik vind het totaal niet boeiend" en "ik heb uitgebreid gecontroleerd en ondanks m'n 33 dagen regtijd geen toegang" zijn imho nogal moeilijk tot 1 werkende zin te combineren, vooral gevolgd door dat we iedereen die 'dat voorrecht reeds 3 lange en pijnlijke dagen heeft moeten missen' zouden moeten mailen met een excuus voor ons wangedrag
Mee eens! Je hebt wel gelijk hoor currycurry684 schreef op 17 februari 2004 @ 13:05:
[...]
Oh ik maak er zeker geen drama van, ik vind alleen de combinatie van z'n beweringen vreemd
"Ik vind het totaal niet boeiend" en "ik heb uitgebreid gecontroleerd en ondanks m'n 33 dagen regtijd geen toegang" zijn imho nogal moeilijk tot 1 werkende zin te combineren.
Hij geeft eerst aan dat het niet zo boeiend is, en later zit hij ons een beetje op te dringen dat hij dol graag in SG wilt komen.
Dus zo boeiend vind hij het blijkbaar wel. Kan hij ook meteen zeggen, dat hij er graag in wil ipv. zeggen dat het hem niks boeit
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Draait dat scriptje ondertussen al, want ik heb ook 50+posts en ben al langer dan 30 dagen geregistreerd. Of heb ik iets fout?
En voor alle mensen die anders gaan zeuren: Lijkt me idd leuk om eens naar een ander soort forum te gaan dan de techfora.
En voor alle mensen die anders gaan zeuren: Lijkt me idd leuk om eens naar een ander soort forum te gaan dan de techfora.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Je mag het van mij ook gewoon vragen hoor
. Mijn antwoord: Geen idee
.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Blijkbaar niet dus. Of zit er nou zo veel verschil tussen tech-posts en andere posts. Wat is daar dan het verschil tussen en hoe kan ik zien hoeveel tech-posts ik heb?
hooglander1 schreef op 20 februari 2004 @ 18:59:
Wat is daar dan het verschil tussen en hoe kan ik zien hoeveel tech-posts ik heb?
Kan jij niet automatisch zien (is normaliter ook niet relevant). Dus met de hand tellen hoeveel je er hebtquote: FAQ(alle fora behalve de General Chat fora _behalve_ W&L, LA, SM en TFF).
Maar je hebt er zat
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dacht ik toch echt dat ik zo geen gezeur aan mijn kop kreeg. Dus wel
Ben gewoon benieuwd wat zich daaar afspeelt achter het donkere gordijn der 30 dagen registreertijd en 50 tech posts
Ben gewoon benieuwd wat zich daaar afspeelt achter het donkere gordijn der 30 dagen registreertijd en 50 tech posts
En het maakt ook niet uit, want er wordt voor geen enkele toegang gekeken naar aantal techposts
Waarom zie ik die subfora dan niet als het een automatisch scriptje is?
Ben er trouwens achter dat je kan zien hoeveel posts je hebt in je myReact.
Ben er trouwens achter dat je kan zien hoeveel posts je hebt in je myReact.
[ Voor 13% gewijzigd door Hooglander1 op 20-02-2004 19:06 ]
voor SG/NSTM nog steeds wel hoor...JvS schreef op 20 februari 2004 @ 19:03:
En het maakt ook niet uit, want er wordt voor geen enkele toegang gekeken naar aantal techposts
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Nou naar mijn weten kwam je altijd SG en NST in met 50 posts en vroeger de huiskamer met 150 techposts en is alleen dat laatste veranderd
. Maar dat gaan we even opzoeken
. Het lijkt me ook logisch, want als je nog geen SG/NST acces hebt, is er ook niet echt een "gevaar" van iemand die in SG of NST&M posts gaat scoren om in de HK te komen
.
Nader inzien heeft overigens uitgewezen dat inderdaad posts uit bepaalde fora niet meetellen (waaronder SG en NST&M, waar je toch niet inkan
). Het nut is me onduidelijk en wat mij betreft wordt die hele onduidelijke term 'techpost' afgeschaft
.

Nader inzien heeft overigens uitgewezen dat inderdaad posts uit bepaalde fora niet meetellen (waaronder SG en NST&M, waar je toch niet inkan
[ Voor 54% gewijzigd door JvS op 20-02-2004 19:16 ]
Omdat het scriptje misschien niet draait (waar dit topic om gaat) of omdat je net vandaag pas je 50ste post hebt gehaald?hooglander1 schreef op 20 februari 2004 @ 19:05:
Waarom zie ik die subfora dan niet als het een automatisch scriptje is?
Denk dan wel zeker dat het scriptje nog steeds niet draait, want meer dan 15 posts op een dag lukt mij dus echt niet.
Dus dat wordt ACM dan maar even mailen.
Dus dat wordt ACM dan maar even mailen.
[ Voor 104% gewijzigd door Hooglander1 op 20-02-2004 19:16 ]
Het scriptje draaide inderdaad niet, er zat een Bug in, ACM is daar nu mee bezig en vannacht zal hij waarschijnlijk weer draaien
.
hooglander1 schreef op 20 februari 2004 @ 19:10:
want meer dan 15 posts op een dag lukt mij dus echt niet.
Hoeft ook niet, met 15 per dag zit je waarschijnlijk al redelijk in de top100 posters van heel GoT en geforceerd veel posten lijkt me hoe dan ook niet handig voor alle partijen
Het scriptje doet het weer, dit topic kan wel dicht. Het heeft net gelopen en ik heb even gecheck, iedereen die SG acces zou moeten hebben, heeft het nu ook
(ok, ik heb een steekproef gedaan
).
Volgende keer allemaal trouwens even IETS minder a-relaxed reageren als iemand gewoon een normale vraag heeft. Als mensen het leuk vinden en nieuwschierig naar zijn, betekent het niet dat ze maar voor maar een ding komen, ook niet als in het verleden mensen zijn geweest waarbij dat wel zo was, dat betekent niet dat dat voor iedereen geldt/ Er mag van mij best iets minder negatief op vragen gereageerd worden, als het gewoon een rechtmatige vraag is. Dank u.
Volgende keer allemaal trouwens even IETS minder a-relaxed reageren als iemand gewoon een normale vraag heeft. Als mensen het leuk vinden en nieuwschierig naar zijn, betekent het niet dat ze maar voor maar een ding komen, ook niet als in het verleden mensen zijn geweest waarbij dat wel zo was, dat betekent niet dat dat voor iedereen geldt/ Er mag van mij best iets minder negatief op vragen gereageerd worden, als het gewoon een rechtmatige vraag is. Dank u.
[ Voor 41% gewijzigd door JvS op 20-02-2004 19:34 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.