netwerkverbinding nog actief...

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96935

Topicstarter
hoi,

nou ik zit met het volgende probleem:

ik heb 2 netwerkverbindingen gemaakt met behulp van net use (net use z: \\ip\C$) + (net use v: \\ip\C$)..uiteindelijk besloot ik ze te disconnecten en dat heb ik dus ook gedaan.

Gisteren wilde ik een bestand opslaan en moest op het vinkje klikken om een andere directory te kiezen...na een minuut ongeveer wachten kon ik pas een directory kiezen, toen zag ik dat de drives z en v nog te zien waren. Wanneer ik erop klikte kwam ik er natuurlijk niet in. Bij deze computer waren ze ook niet meer te zien. |:(

ik heb in start > uitvoeren > cmd dit ingevoert : net use z: /del
en ik kreeg als antwoord:
Kan de netwerkverbinding niet vinden.

Typ NET HELPMSG 2250 voor meer hulp.

Mijn vraag is hoe ik deze dan kan verwijderen zodat ik ze niet meer te zien krijg wanneer ik bv een plaatje opsla en een ander directory moet kiezen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wanneer ik nu bv net use z: \\ip\C$ intyp dan geeft ie dit aan:

Systeemfout 85.

De lokale apparaatnaam wordt al gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105529

Anoniem: 96935 schreef op 17 februari 2004 @ 17:11:
wanneer ik nu bv net use z: \\ip\C$ intyp dan geeft ie dit aan:

Systeemfout 85.

De lokale apparaatnaam wordt al gebruikt.
Als je eens NET USE intikt dan krijg je te zien welke verbindingen er zijn. Misschien kunnen we dan een conclusie trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 105529 schreef op 17 februari 2004 @ 18:14:
[...]

Als je eens NET USE intikt dan krijg je te zien welke verbindingen er zijn. Misschien kunnen we dan een conclusie trekken.
wanneer ik dit doe krijg ik een hele lijst met gegevens over de verbinding die ik heb met mijn andere pc..moet ik de lijst hier laten zien of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82199

Doe voor de grap eens: NET USE * /delete |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
och och stomme computers ook 8)7

heb me pc opnieuw opgestart (staat meestal 24 uur aan) en opeens waren de verbindingen weg |:(

nou jah iig bedankt _/-\o_
Pagina: 1