Toon posts:

[XP]Geluid moet aan blijven bij overnemen met remotedesktop*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeden middag!

Ik heb een pc1 met windows xp pro. Hier draait een audiosysteem op. Dit systeem moet overgenomen worden door een andere willekeurig systeem.
Dit willekeurig systeem heeft remote desktop connection software, en kan de pc prima overnemen. (onder dezelfde naam waarmee pc1 is ingelog)
Dus als pc1 een word doc open heeft staan, ziet het willekeurig word document dit. MAAR...

Het audio systeem dat draait, (of het nou winamp is of mediaplayer) stopt even op het moment dat de pc wordt overgenomen. Dus op pc1 is dan het welkomscherm te zien. de willekeurige pc moet dan even opnieuw op "play" drukken, want de audio speler staat dan op pauze. Is erg lastig aangezien het in een café is waarbij mensen continu willen luisteren naar de muziek ;-)

Heeft iemand een idee hoe ik dit DOOR kan laten spelen?
De instellingen van de connectie staat keurig op geluid op de externe computer afspelen.

TNX

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-05 01:01

CAP-Team

XBL: CAPTeam

ik gebruik zelf radmin maar mijn server met winamp blijft keurig doorlopen als ik 'm overneem.. misschien eens een ander systeem gebruiken?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Dat licht volgens mij inderdaad aan je 'remote desktop connection software'. Wat gebruik je?

DM!

Verwijderd

Topicstarter
standaard remote desktop connection onder windows XP

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:47

lier

MikroTik nerd

Volgens mij kan je bij de opties aangeven of het geluid naar de "nieuwe" client gestuurd moet worden. Wellicht kan je daar mee spelen ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
het geluid wordt ook wel naar de juiste pc gestuurd (pc1)
Maar op het moment dat deze pc het welkom scherm te zien krijgt. (omdat diezelfde gebruiker vanaf een andere locatie is ingelogd, wordt het geluid op stop gezet. ALs de andere gebruiker inlogt, en drukt weer op play, gaat het geluid keurig verder op pc1.

En ik wil niet elke keer op play moeten krukken, dan denken de mensen in het restaurant ook.. mm.... de muziek stopt.. en gaat weer verder.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Probeer onder HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\Terminal Server\AddIns de key "Sound Redirector" eens te wissen (op een test PC, en na een backup)

Verder een kleine titel edit zodat het OS tussen vierkante haken staat - probeer hier voortaan zelf op te lossen.

[ Voor 27% gewijzigd door elevator op 16-02-2004 15:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Geprobeerd, maar dat werkt niet.
Ik heb het geprobeerd met nero wave mix, en daar lukt het wel mee.

Dus het lijkt applicatie gebonden. Ik moet op de een of andere manier windows media player zien te editten.

• XiQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 21:45

XiQ

Het lijk me makkelijker om andere software te kiezen zoals radmin of VNC (ultravnc werkt goed @ windows)

De bovenstaande informatie is niet geloofwaardig te noemen. Er mogen dan ook geen rechten aan ontleend worden.

Pagina: 1