He, ik ga binnenkort een nieuwe cd-writer kopen maar ik wou graag ff wat info over welke merken nou goed zijn. Ik hoorde dat hp wel goed was. help me please.
Plextor PX-W1210TA 12x10X32 is echt toppie.
Bij informatique voor fl.619.
Maar HP is ook OK
Bij informatique voor fl.619.
Maar HP is ook OK
Verwijderd
koop toch gewoon de Plextor w1210TA 12x10x32 , ruled gewoon met burnproof en zo , en kost niks meer dan een vergelijkbare writer als je ze al 'vergelijkbaar'mag noemen want niks komt hierbij in de buurt op ide gebied en ook nauwelijks op scsi gebied dus .....
Die Plextor 12x10x32a schijnt zo'n beetje de beste IDE te zijn, met zijn BURNproof. Ik heb nu zelf een HP, op zich wel aardig ding hoor, maar zou er nou niet weer voor kiezen.
Die PX-W1210TA 12x10X32 heb ik vandaag gekocht bij Computer-land en hij werkt erg goed msg ik we lzeggen.. 
Overigens is deze CD-RW moeilijk te krijgen. De OEM en de Retail versie waren bij Informatique en NTS uitverkocht. Bij Informatique wisten ze alleen te zeggen dat de Retail versie waarschijnlijk vaandaag binnen zou komen (van de OEM hadden ze geen idee) en bij NTS wisten ze het helemaal niet.
Dus heb ik de Retail versie bij Computer-land gekocht (waar de OEM versie ook uitverkocht was) voor FL 655,- Inc BTW. 30 piek duurder dan de OEM bij Informatique, 30 piek goedkoper dan de Retail bij Informatique...
Oh ja, en Plextor moet eens goede Software bij hun drives gooien! Wie gebruikt er nou WinOnCD???
Overigens is deze CD-RW moeilijk te krijgen. De OEM en de Retail versie waren bij Informatique en NTS uitverkocht. Bij Informatique wisten ze alleen te zeggen dat de Retail versie waarschijnlijk vaandaag binnen zou komen (van de OEM hadden ze geen idee) en bij NTS wisten ze het helemaal niet.
Dus heb ik de Retail versie bij Computer-land gekocht (waar de OEM versie ook uitverkocht was) voor FL 655,- Inc BTW. 30 piek duurder dan de OEM bij Informatique, 30 piek goedkoper dan de Retail bij Informatique...
Oh ja, en Plextor moet eens goede Software bij hun drives gooien! Wie gebruikt er nou WinOnCD???
Verwijderd
Mmhhh,
Volgens mij is Winoncd het meest gebruikte pakket ter wereld en dat is volgens mij niet voor niets.
Perfect voor data en audiobranden.
Wat gebruik jij dan
Volgens mij is Winoncd het meest gebruikte pakket ter wereld en dat is volgens mij niet voor niets.
Perfect voor data en audiobranden.
Wat gebruik jij dan
Ik vind winoncd zwaar bagger
.. Nou ja das overdreven maar hij is niet duidelijk naar mijn idee...
Nero ofcourse...
Pagina: 1